Benchmarking.









Pon - pt 8:00-20:00
Identyfikacja wizualna to wizerunek typowy dla danej marki. Składa się na niego wiele różnych działań oraz elementów graficznych jak np. logo, plakaty, ulotki.
Copywriting polega na pisaniu funkcjonalnych tekstów, których rolą jest zwrócenie uwagi czytelnika oraz zachęcenie go do wykonania określonego działania. Spotykamy się z nimi niemal w każdym zakątku Internetu — na blogach, forach, stronach internetowych oraz w mediach społecznościowych.
Praktycznie w każdej dziedzinie życia możemy obserwować dynamiczny postęp technologiczny, nie inaczej jest z marketingiem, w którym również coraz częściej korzysta się z możliwości, jakie oferuje sztuczna inteligencja. Jednak czy sama technologia sprawia, że nie jest już potrzebny człowiek do pracy…?
Świat się zmienia, a wraz z nim Social Media. Nie pamiętamy, kiedy pojawił się Facebook, niektórzy może wiedzą, że kiedyś mówiono, że Instagram jest dla dzieci. Dziś wiadomo po tym, jak szybko rozwija się Tiktok, a Facebook i YouTube stawia na krótkie filmy, że następuje era filmowa. Nazywa się to nawet „tiktokizacją”
Buyer journey, czyli ścieżka zakupowa klienta to określenie na drogę, którą konsument pokonuje, zanim zdecyduje się na zakup produktu lub skorzystanie z oferty. Mapowanie wszystkich etapów pomaga polepszyć sprzedaż, a tym samym realizować cele biznesowe. Wiedząc, na którym poziomie obecnie jest dany klient, łatwiej jest też dostosować komunikację, argumenty i przekaz do jego aktualnych potrzeb….
Otrzymałam pytanie, jaki jest najbardziej skuteczny rodzaj promocji w Social Media. I żartobliwie chciałam odpowiedzieć, ten, który działa. No co, nie mam racji? 😉 Pokusiłam się jednak o argumenty. Słowo promocja kojarzone jest w dwojaki sposób. Taniej, niżej o procent lub drugi zachwycenie zwiększenie widoczności produktu, prowadzący do aktywizowania sprzedaży. Taniej nigdy nie będzie dobrze,…