Poziomy świadomości Hawkinsa i wykorzystanie ich w marketingu i sprzedaży
Gdy poznałam poziomy świadomości Hawkinsa, zrozumiałam, że wiedząc na jakim poziomie jest Klient, można użyć odpowiednich słów w komunikacji.
Np. wyrażenie czy jesteś gotowy na zmianę. odnosi się do osób na poziomie świadomości ODWAGA.
A czy boisz się schudnąć – do tych na poziomie STRACH.
I oni również, najmocniej usłyszą, słowa z zabarwieniem strachu, o Covid-19.
Mapa świadomości, pozwala także świadomie wybrać Klienta, bądź z niego zrezygnować.
Moją teorię wykorzystania mapy świadomości Hawkinsa do marketingu i sprzedaży, przedstawiłam na LIVE:
Z tego LIVE dowiesz się:
✔ Co to jest mapa poziomów świadomości według Hawkinsa.
✔ Zastanowisz się na jakim poziomie świadomości jesteś Ty.
✔ Na jakim poziomie świadomości powinien być Twój Klient.
✔ Jakie słowa używać w mówieniu, reklamie, pisaniu, żeby przyciągać odpowiedniego Klienta.
✔ Kto nie zostanie Twoim Klientem.
Zapraszam do obejrzenia 🙂