Bajka o polskim lesie
Trzy historie i ich wpływ na poszczególne losy. Bo życie jest jak las.
Pon - pt 8:00-20:00
Trzy historie i ich wpływ na poszczególne losy. Bo życie jest jak las.
W marketingu nie chodzi tylko o tzw. suche fakty i przedstawienie produktu, czy usługi. Chodzi o zrozumienie oraz poruszenie serca klienta. Emocje odgrywają kluczową rolę w procesie zakupowym, stanowiąc nieodłączny element skutecznej strategii marketingowej. Dlaczego poruszanie emocji klientów jest ważne w sprzedaży? Bardzo dużo decyzji zakupowych podejmowanych jest pod wpływem emocji, które kształtują nasze preferencje…
Uwaga na Phishing! Phishing to metoda oszustwa polegająca na podszywaniu się pod osobę lub markę o dobrej, wiarygodnej reputacji. Celem takich działań z reguły jest wyłudzenie danych jak np. loginy, numer karty płatniczej. Efektem tego mogą być kosztowne straty, czy bycie ofiarą regularnego szantażu. W ostatnim czasie można mówić o prawdziwej pladze wiadomości od oszustów,…
Buyer journey, czyli ścieżka zakupowa klienta to określenie na drogę, którą konsument pokonuje, zanim zdecyduje się na zakup produktu lub skorzystanie z oferty. Mapowanie wszystkich etapów pomaga polepszyć sprzedaż, a tym samym realizować cele biznesowe. Wiedząc, na którym poziomie obecnie jest dany klient, łatwiej jest też dostosować komunikację, argumenty i przekaz do jego aktualnych potrzeb….
Relacje na Instagramie to potężne narzędzie nie tylko do promowania marki, ale także do budowania pozytywnych relacji z odbiorcami. Okazuje się jednak, że zaraz po BIO, mogą stanowić także naszą wizytówkę — bo czy interesująca animacja, grafika lub film nie są ciekawsze niż suche słowa…? Oczywiście, że są! Dlatego warto dobrze zorganizować relacje wyróżnione na…
Brand promise, czyli obietnica marki to element tworzący tożsamość firmy. Określa, jakie zobowiązania podejmuje ona wobec swoich klientów: na co mogą liczyć podczas kontaktu z nią; jaką jakość produktów lub usług otrzymają; jakie będą ceny. O czym warto pamiętać? Obietnicę należy komunikować często, na każdym kanale obecności firmy oraz podczas każdego kontaktu z klientem; powinna być ona możliwa do spełnienia; marka…
Na Facebooku nieustannie pojawiają się aktualizacje, których celem jest wspieranie działań firm posiadających swoją stronę na tym portalu. Facebook zapewnia, że dąży do wprowadzenia jak najskuteczniejszych narzędzi, a zwłaszcza reklamowych, które oparte będą na sztucznej inteligencji, co pomoże jeszcze skuteczniej docierać do grupy docelowej. Niedawno zostały ogłoszone ważne zmiany, które mają wejść w życie 10…