CTA — czy zachęcasz odbiorców do działania?












Pon - pt 8:00-20:00
Marketing rekrutacyjny opiera się na precyzyjnie określonych działaniach, których celem jest dotarcie do potencjalnych kandydatów na pracowników, aby zachęcić ich do wzięcia udziału w procesie rekrutacji na dane stanowisko. Można powiedzieć, że minęły już czasy, gdy pracownicy tkwili w przekonaniu, że są skazani na swoją pracę i tkwili w niej mimo dyskomfortu. Obecnie większość z…
Marka osobista to inwestycja, musisz coś od siebie dać, aby otrzymać coś w zamian. Niekiedy poświęcasz swój czas, niekiedy pieniądze, jednak warto, bo zysk z takiego przedsięwzięcia będzie większy niż własny wkład. Oczywiście, o ile będziesz działać systematycznie i z wiarą, że się uda.
Co mają wspólnego meble i marketing?
Jak napisać ebooka? W tym tygodniu miałam przyjemność czytać ebooka, będącego inspiracją wpisu. Po pierwsze obalam mit pt.: zrób ebook, następnie reklamy na leady, czyli np. adresy mailowe, dzięki temu zbudujesz bazę mailingową. Wiele osób ma specjalną skrzynkę do spamu, gdzie trafiają tego typu maile, po odebraniu prezentu. 😉 Dzielę się swoimi spostrzeżeniami. Na co powinieneś…
Reguła niedostępności odnosi się do założenia, że ograniczona dostępność danego produktu lub usługi zwiększa jego atrakcyjność.
Jak wiadomo marketing czerpie wiedzę z psychologii. W końcu jego celem jest oddziaływanie na klienta – wywoływanie w nim określonych emocji, czy sprawianie, że podejmie konkretne decyzje.