CTA — czy zachęcasz odbiorców do działania?
Możliwe, że spotkaliście się już ze skrótem CTA. Jednak mało osób wie, co dokładnie on oznacza, a jest to zestawienie pierwszych liter z hasła
Call To Action
. Po polsku oznacza to: „wezwanie do działania”, którego celem jest zachęcenie odbiorcy do wykonania określonej czynności.


CTA zwykle przyjmuje formę zdań rozkazujących, które jasno sugerują, co należy zrobić. Jest stosowane w różnorodnych kanałach komunikacji np. blogach, reklamach, postach w social media.
Nie oszukujmy się, otacza nas wiele bodźców i nie każdy jesteśmy stanie świadomie przemyśleć. Dlatego tym bardziej działa na nas jasna instrukcja, którą otrzymujemy od sprytnych marketerów 

Jakie są przykładowe komunikaty CTA?




Cechy dobrego CTA to:



Dobre Call To Action może przyczynić się do wzrostu współczynnika konwersji, czyli wykonywania przez klientów pożądanych akcji. Dl atego warto uwzględnić go w strategii swojej marki!
Chcesz rozwinąć swoją markę? Potrzebujesz skutecznego marketingu?
Napisz do nas! 


Brak komentarzy