cta
|

CTA — czy zachęcasz odbiorców do działania?

Możliwe, że spotkaliście się już ze skrótem CTA. Jednak mało osób wie, co dokładnie on oznacza, a jest to zestawienie pierwszych liter z hasła 👉 Call To Action👈. Po polsku oznacza to: „wezwanie do działania”, którego celem jest zachęcenie odbiorcy do wykonania określonej czynności.

CTA zwykle przyjmuje formę zdań rozkazujących, które jasno sugerują, co należy zrobić. Jest stosowane w różnorodnych kanałach komunikacji np. blogach, reklamach, postach w social media.

Nie oszukujmy się, otacza nas wiele bodźców i nie każdy jesteśmy stanie świadomie przemyśleć. Dlatego tym bardziej działa na nas jasna instrukcja, którą otrzymujemy od sprytnych marketerów 😉

Jakie są przykładowe komunikaty CTA?
💥sprawdź!
💥odkryj!
💥zostaw komentarz!
💥zadzwoń do nas!

Cechy dobrego CTA to:
◾konkretność
◾precyzja
◾bezpośredniość

Dobre Call To Action może przyczynić się do wzrostu współczynnika konwersji, czyli wykonywania przez klientów pożądanych akcji. Dl atego warto uwzględnić go w strategii swojej marki!

Chcesz rozwinąć swoją markę? Potrzebujesz skutecznego marketingu?
Napisz do nas! 💛
cta, call to action

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *