Influencer marketing — czym jest i jakie ma korzyści?













Pon - pt 8:00-20:00
✅,,Nie wiesz co wybrać? Wybierz to, co wszyscy!’’. Tak w skrócie można scharakteryzować zasadę społecznego dowodu słuszności, która zakłada, że nie wiedząc, jaką podjąć decyzję, kierujemy się wyborami grupy.
Przedsiębiorcy najchętniej chcieliby trafić ze swoim produktem lub usługą do każdego konsumenta, nies tety nie jest to możliwe. Dlatego tak ważne jest określenie, kto faktycznie jest naszym klientem, co umożliwi nam dostosowanie naszej oferty oraz przekazu marketingowego do jego preferencji. Co jest dobrze o swoim kliencie wiedzieć? podstawowe informacje demograficzne (miejsce zamieszkania, wiek, płeć)…
Jesteś psychoterapeutą, psychodietetykiem, dietetykiem, lekarzem, trenerem personalnym? Wkładasz całe serce w wykonywanie swojej pracy i pomoc klientom? Nie starcza Ci czasu, aby efektami swojej pracy dzielić się w mediach społecznościowych i budować markę osobistą? Podejmowane były już próby prowadzenia profili, jednak bez sukcesów? Nie do końca wiesz jak zabrać się za ,,ten cały’’ marketing online?…
Opinie w Internecie Przedsiębiorcy stoją przed dylematem czy umożliwiać dodawania opinii w Internecie o firmie czy nie. Czy opinie w Internecie są branie pod uwagę przez konsumentów? Należy przyjąć do wiadomości fakt, że użytkownicy decydując się na zakup bardzo często sugerują się opinią z Internetu i przeszukują jego zasoby, aby poznać zdanie innych na temat…
Persony to pewne modele klientów lub odbiorców z naszej grupy docelowej. Tworząc grupę docelową, zwykle koncentrujemy się na ogólnej sytuacji życiowej i danych demograficznych, a persony są bardziej szczegółową i rozbudowaną charakterystyką. Można wręcz powiedzieć, że nadaje się im całą osobowość i próbuje się uchwycić jak najwięcej jej aspektów. Tworząc persony, niejako wchodzimy w buty…
Pinterest to strona (oraz aplikacja), w której użytkownicy mogą tworzyć własne kolekcje interesujących grafik oraz filmików. Mają możliwość przesyłania swoich treści lub przeglądania „proponowanych” zawierających obrazki, zdaniem algorytmu, wpisujące się w ich gust.