Marka osobista — czy warto ją rozwijać?
Pon - pt 8:00-20:00
Potencjał Każdy go ma, jednak, wiele czynników go blokuje. Zobacz jakie? Możesz wszystko? Czy to prawda? Live z firmą, gościem Sylwia Wodzień Trener Rozwoju Osobistego i Biznesowego https://youtu.be/irknSDK15zM
Prowadzisz profil swojej marki już jakiś czas, jednak zauważasz, że aktywność nie jest taka jak kiedyś, odbiorcy nie udzielają się pod Twoimi publikacjami, czy wręcz przestają Cię obserwować. Dlaczego tak się dzieje?
Nawiązując do wcześniejszego wpisu na temat Fake news, warto dodać jeszcze kilka słów o powiązanym z nim zjawisku – tzw. „clickbait”.
Certyfikat SSL jest cyfrowym plikiem lub fragmentem kodu, którego głównym zadaniem jest szyfrowanie danych oraz weryfikacja wiarygodności witryny.
Niewykluczone, że szukając sposobów na wyróżnienie swojej marki, natknąłeś/ aś się na tajemniczo brzmiące pojęcia: SEO i SEM.
Recykling jest ostatnio bardzo popularny, prawdopodobnie dlatego, że wzrosła społeczna świadomość na ten temat. Jednak nie każdy wie, że pojęcie to może odnosić się również do marketingu!