marka osobista

Marka osobista — czy warto ją rozwijać?

Coraz częściej możemy usłyszeć termin „personal branding”. Nie bez powodu, bo wzrasta społeczna świadomość na temat roli własnego wizerunku w biznesie.

🤔Czym jest marka osobista?
Pojęcie to odnosi się do tworzenia wizerunku eksperta w swojej dziedzinie zawodowej, dzięki czemu o dbiorcy traktują nas i naszą działalność z większym zaufaniem. To kreacja, która wpływa na sposób, w jaki jesteśmy oceniani przez klientów. Stanowi również szansę na wyróżnienie się spośród konkurencji na rynku.

🤔Kreacja? Czyli marka osobista jest sztucznie wykreowana?
Nic podobnego! Jednym z ważniejszych elementów marki osobistej jest AUTENTYCZNOŚĆ. Odbiorcy najczęściej są w stanie rozpoznać przekoloryzowaną postać, którą próbuje się im „wcisnąć”.
Oczywiście należy znać pewne granice i niektórych informacji (zwłaszcza z życia prywatnego) nie wprowadzać do naszej marki osobistej. Warto jednak znaleźć w niej miejsce na własną historię oraz umiejętności i refleksje, dzięki której zyskaliśmy. Pomoże to wzbudzić reakcję emocjonalną wobec Ciebie Twoim odbiorcom, a także przyciągnie klientów, którzy cenią podobne wartości co Ty i Twoja marka!

🤔Kto może budować własną markę?
Tak naprawdę każdy, kto ma taką chęć 🙂 Niezależnie, czy jesteś CEO międzynarodowej firmy, czy prowadzisz jednoosobową działalność. Liczy się Twoja pasja i chęć do rozwoju w swojej dziedzinie.

Potrzebujesz wsparcia w budowaniu swojej marki? Budujemy nie tylko marki osobiste, ale też marki z duszą!
Dowiedz się więcej! Zapraszamy!💛

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *