Jak poradzić sobie z konkurencją?
Ach ta konkurencja. 😉
Kopiują, śledzą, ścigają się 😊
Zobacz film jak poradzić sobie z konkurencją?
Pon - pt 8:00-20:00
Ach ta konkurencja. 😉
Kopiują, śledzą, ścigają się 😊
Zobacz film jak poradzić sobie z konkurencją?
Heat mapa strony internetowej (mapa cieplna) to narzędzie analizy, które wizualizuje aktywność użytkowników na Twojej witrynie. Działa jak termowizor, pokazując obszary, które najczęściej skupiają uwagę odbiorców oraz miejsca, gdzie klikają. Jak to działa? Mapa cieplna rejestruje ruch na stronie, a więc zbiera dane o kliknięciach, przewijaniu, najchętniej odwiedzanych zakładkach itp., co pozwala na analizę sposobu,…
USP, czyli Unique Selling Point. To skuteczny element budowania skutecznej strategii marketingowej, który w dosłownym tłumaczeniu oznacza “unikalny punkt sprzedaży”. Można to rozumieć jako cechę produktu lub usługi, która wyróżnia go na tle konkurencji i przekonuje klientów do wyboru właśnie naszej oferty. To to, co sprawia, że jesteśmy niepowtarzalni! Jakie są zalety stosowania USP w…
Employer Advocacy to nic innego jak skorzystanie ze wsparcia pracowników jako ambasadorów marki. To zaangażowanie zespołu w promowanie firmy poprzez własne doświadczenia i pozytywne opinie. Dlaczego warto postawić na tę strategię? Zapewnia ona: Wiarygodność — opinie pracowników, jako osób, które znają praktyki firmy od przysłowiowej kuchni, wydają się nam bardziej autentyczne niż te od zewnętrznych…
W dobie dużej popularności e-commerce i mediów społecznościowych zdjęcia produktowe odgrywają bardzo ważną rolę w podejmowaniu przez klientów decyzji zakupowych. To nie tylko ładne kadry, czy szansa na przykucie uwagi odbiorców, ale także sposób na wyrażenie charakteru marki. 📸 Szukając inspiracji na stworzenie własnego stylu, warto przyjrzeć się obecnym trendom: 🔹 Autentyczność ponad perfekcję —…
Mapa empatii to nic innego, jak narzędzie pozwalające zrozumieć klienta. Jej celem jest dogłębna analiza różnych aspektów funkcjonowania odbiorców tak, by na tej podstawie dostosować strategię biznesową, marketingową oraz komunikację marki do stylu życia i preferencji. Aby ją stworzyć, należy rozważyć różne punkty z życiorysu klienta, a następnie je zapisać.
Tak, dokładnie — rozmiar ma znaczenie! A przynajmniej w przypadku mediów społecznościowych. Otóż odpowiednio dobrane wymiary grafik, czy rolek są w stanie przyciągnąć i zatrzymać odbiorców. Z kolei niewidoczne napisy, nieczytelne czcionki, ucięte zdjęcia, czy treści znajdujące się na rolkach pod stałymi ikonkami aplikacji (jak np. sekcja komentarze lub udostępnianie) sprawiają, że odbiorcy omijają daną…