Czym jest marka-parasol?
Marka-parasol to określenie na strategię, w której jedna firma reprezentuje różnorodną ofertę — to znaczy promuje i sprzedaje wiele, odmiennych produktów oraz usług.
Działa w ten sposób, gdyż ma ona już ugruntowaną dobrą pozycję na rynku, a także grono lojalnych klientów, którzy mają do niej zaufanie. Pozwala to także na stworzenie spójnego wizerunku i działań, zoptymalizowanie kosztów, czy realizację celów.
Jakie dokładnie stoją za tym korzyści?
możliwość większej sprzedaży;
świadomość marki u odbiorców;
spójna komunikacja, wizerunek;
łatwiejsza promocja nowości;
większe zaufanie i lojalność odbiorców.
Co sądzicie o takiej koncepcji? Naszym zdaniem bardzo ciekawa, choć oczywiście, wymaga pierwotnego dużego wkładu w zbudowanie marki-parasol, to inwestycja się zwraca.
____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy