Czym jest marka-parasol?

Marka-parasol to określenie na strategię, w której jedna firma reprezentuje różnorodną ofertę — to znaczy promuje i sprzedaje wiele, odmiennych produktów oraz usług.

Działa w ten sposób, gdyż ma ona już ugruntowaną dobrą pozycję na rynku, a także grono lojalnych klientów, którzy mają do niej zaufanie. Pozwala to także na stworzenie spójnego wizerunku i działań, zoptymalizowanie kosztów, czy realizację celów.

💬 Jakie dokładnie stoją za tym korzyści?

▪ możliwość większej sprzedaży;
▪ świadomość marki u odbiorców;
▪ spójna komunikacja, wizerunek;
▪ łatwiejsza promocja nowości;
▪ większe zaufanie i lojalność odbiorców.

Co sądzicie o takiej koncepcji? Naszym zdaniem bardzo ciekawa, choć oczywiście, wymaga pierwotnego dużego wkładu w zbudowanie marki-parasol, to inwestycja się zwraca.

____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *