Czy śledzisz wzmianki o Twojej marce? 

Czy śledzisz wzmianki o Twojej marce? 🤔 Nie? To błąd!

Wzmianki to najprościej mówiąc wspominanie o marce w sieci — chodzi przykładowo o oznaczenia na zdjęciach lub w postach, recenzje, komentarze, czy dyskusje. Z reguły są one generowane przez klientów, potencjalnych klientów lub inne firmy, z którymi się współpracuje.

❗ Ale uwaga!

Zdarza się także, że twórca wzmianki jest nam nieznany i zwłaszcza w ostatnim czasie obserwujemy wysyp takich oznaczeń przy treściach tworzonych przez boty — najczęściej komunikat ostrzega nas przed możliwością zablokowania naszego konta, co oczywiście jest próbą oszustwa. Polecamy wówczas usunąć znacznik, a także zgłosić spam na platformie, na której pojawił się dany wpis.

✔ Dlaczego jeszcze warto śledzić wzmianki?

Mogą one być pozytywne, neutralne lub negatywne, jednak dają nam feedback, co opinia publiczna sądzi o naszej firmie, produktach czy usługach. Uzyskujemy obraz, jaką reputację ma marka oraz czy nasze działania wizerunkowe zmierzają w odpowiednim kierunku — jest więc to szansa na modyfikację przyjętej strategii. Mamy również możliwość wyjaśnienia kwestii spornych z niezadowolonymi klientami — pamiętajmy jednak, aby nie reagować agresją, a spokojnie zaprosić do prywatnej rozmowy celem nawiązania porozumienia.

____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *