Co oznacza RTM?
Pon - pt 8:00-20:00
Życie psychologa do łatwych nie należy – wymagające studia, intensywne praktyki zawodowe, długotrwałe zdobywanie doświadczenia i konieczność ciągłego dokształcania się.
Strategia jest planem działania, który jest koniecznością dla rozwoju każdej marki. Stanowi analizę sytuacji firmy, celów oraz metod na ich osiągnięcie. Jest swoistym drogowskazem, dzięki któremu możemy na bieżąco weryfikować, czy nasze działania są skuteczne, a także aktualizować jej wytyczne razem z dynamicznymi zmianami rynku. Dzięki dopracowanej strategii unikamy działania na oślep, co w wielu…
Czy śledzisz wzmianki o Twojej marce? Nie? To błąd! Wzmianki to najprościej mówiąc wspominanie o marce w sieci — chodzi przykładowo o oznaczenia na zdjęciach lub w postach, recenzje, komentarze, czy dyskusje. Z reguły są one generowane przez klientów, potencjalnych klientów lub inne firmy, z którymi się współpracuje. Ale uwaga! Zdarza się także, że twórca wzmianki…
Kto z nas nie kojarzy hasła „Red Bull doda Ci skrzydeł”? Jest na tyle zakorzenione w naszej świadomości, że wiele osób w chwili spadku energii, automatycznie myśli o wypiciu właśnie tego napoju, aby się pobudzić. Dlaczego tak się dzieje i co stoi za popularnością marki? Sprawdźmy! Przede wszystkim, Red Bull to nie tylko walory smakowe…
Gdy poznałam poziomy świadomości Hawkinsa, zrozumiałam, że wiedząc na jakim poziomie jest Klient, można użyć odpowiednich słów w komunikacji. Np. wyrażenie czy jesteś gotowy na zmianę. odnosi się do osób na poziomie świadomości ODWAGA. A czy boisz się schudnąć – do tych na poziomie STRACH. I oni również, najmocniej usłyszą, słowa z zabarwieniem strachu, o…
Jak powinno wyglądać swoje Twoje zdjęcie profilowe w Social Media Często zauważałam, że marki osobiste zamiast swojego zdjęcia zamieszczają swoje logo – nie chowaj się za logo, to Ciebie chcę poznać, jaki jesteś, jak wyglądasz, to Twoja osoba wzbudzi moje zaufanie. Jak powinno wyglądać Twoje zdjęcie profilowe? ✔ Osoby prowadzące swój biznes, powinny zadbać o jakość…