Co oznacza RTM?

Pon - pt 8:00-20:00
Moja marka na Fanpage’u Prowadząc firmowy Fanpage, nie zapominajmy o wprowadzaniu naszej marki do treści profilu. Często skupiając się na like i zaangażowaniu, boimy się mówić o naszych produktach i usługach. Tymczasem nasz odbiorca w końcu nie wie czym się zajmujemy i co sprzedajemy. Skupiając się wyłącznie na zaangażowaniu i relacjach nagle wprowadzając nasz produkt,…
9 najczęstszych błędów popełnianych podczas reklamowania na Facebooku Korzystanie z guziczka promuj post (nie chcemy dotrzeć do każdego odbiorcy, „który lajkuje wszystko jak leci”, tylko znaleźć najlepszą grupę docelową). Nie wybieranie grupy docelowej pod względem zainteresowań, lokalizacji, płci, wieku. Wybieranie zbyt dużej grupy docelowej. Nie kadrowanie reklam, każde urządzenie (tablet, mobile, komputer, reklama z boku)…
Jak najlepiej wytłumaczyć osobie, która nie słyszała o Linkedin czym jest? To taki Facebook ale biznesowy
Instastories pozwala na tymczasowe dodanie treści do naszego profilu i jest wspaniałym narzędziem do budowania relacji z odbiorcami. Możemy podzielić się kawałkiem życia swojego lub naszej marki np. przemyślenia, sukcesy, wydarzenia.
Kilka lat temu nikt nie traktował poważnie bycia influencerem, ludzie śmiali się, że to nie praca! Jednak w związku z dynamicznym postępem technologicznym i zmianami w mentalności społeczeństwa, pogląd ten uległ zmianie. Dlatego marki coraz chętniej korzystają z influencer marketingu.
Lejek sprzedażowy lub lejek zakupowy są reprezentacją ścieżki zakupowej klienta, zwracają uwagę na poszczególne etapy jego podróży, zanim kupi dany towar lub usługę.