To nic wstydliwego, aby czasem zerknąć na działania konkurencji, co więcej – jest to wręcz zalecane. Dzięki temu będziesz o krok przed innymi firmami!
Na co należy zwracać uwagę u konkurencji?
Rozwiązania, taktykę → jakie działania podejmuje, na których platformach i za pomocą jakich narzędzi? Jak często publikują?
Dane liczbowe → ile mają obserwatorów? Jakie jest zaangażowanie na ich profilach (polubienia, komentarze itp.)?
Komunikację → jaki jest ton i język komunikacji? Jak odbiorcy na nią reagują?
Treść → co przekazują odbiorcom i w jaki sposób? Jakie formaty wykorzystują (grafika, film itp.)?
Analiza strategii działań innych firm z Twojej branży może dać Ci wskazówkę, które rozwiązania się sprawdzają, a których lepiej unikać. Pamiętaj tylko, że nie chodzi o kopiowanie innych, a szukanie inspiracji do wymyślenia swoich treści.
A Ty? Podpatrujesz czasem konkurencję?
Zaobserwuj nasz profil po więcej ciekawostek!
____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy
.