Brand book – co to jest?


Co najczęściej zawiera Brand book?









Pon - pt 8:00-20:00
„𝐑𝐞𝐤𝐥𝐚𝐦𝐚 𝐝𝐳́𝐰𝐢𝐠𝐧𝐢𝐚̨ 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐥𝐮” — pewnie wiele razy słyszeliście to zdanie i nie ma się co dziwić, ponieważ odpowiednio dobrane działania marketingowe mogą skutecznie pomóc zrealizować cele biznesowe. Zacznijmy od tego, że reklamą może być każde zaznaczenie obecności marki, czy to w mediach społecznościowych, czy to na billboardzie. Niezależnie jednak od miejsca, w którym pojawi się…
Świat się zmienia, a wraz z nim Social Media. Nie pamiętamy, kiedy pojawił się Facebook, niektórzy może wiedzą, że kiedyś mówiono, że Instagram jest dla dzieci. Dziś wiadomo po tym, jak szybko rozwija się Tiktok, a Facebook i YouTube stawia na krótkie filmy, że następuje era filmowa. Nazywa się to nawet „tiktokizacją”
Big Idea to esencja, dusza i sedno marki. To to, co czyni ją rozpoznawalną oraz pozwala wyróżnić się spośród konkurencji. To koncepcja, która inspiruje i budzi emocje zarówno w naszych klientach, jak i w naszych pracownikach. Big Idea marki to jak wizja, która sprawia, że nasza firma staje się nie tylko produktem lub usługą, ale…
👉 Landing page, czyli „strona lądowania” lub „strona docelowa” jest szczególnym rodzajem strony, której zadaniem jest nakłonienie odbiorców do wykonania określonej aktywności. 👉 Podczas, gdy strona główna marki zwykle jest dość obszerna, ma menu, zakładki, czasem blog, to landing page ma zawierać jedynie najważniejsze informacje, a jej wyróżnikiem jest prostota. 👉 Landing page…
KPI (z ang. Key Performance Indicators) to kluczowy wskaźnik efektywności, którego zadaniem jest określenie skuteczności podejmowanych działań, wskazywanie, czy przynoszą one pożądane rezultaty oraz pozwalają osiągać założone cele.
ROI to skrót od angielskiego: return on investment. Można to przetłumaczyć jako zwrot z inwestycji, czyli miarę do oceny skuteczności podjętych działań. Daje informację, czy opłacało się podejmować dane kroki oraz, czy pożądane cele zostały zrealizowane w odpowiednim stopniu.