||

Czym jest Pixel?

Pixel to niezwykle przydatne narzędzie w postaci specjalnego kodu, które pozwala śledzić aktywność użytkowników na stronie i dostosować pod jej kątem kampanie marketingowe.

👉 Umożliwia m.in.: śledzenie konwersji, docieranie do danych grup osób, czy optymalizowanie i personalizowanie kampanii reklamowych.
Przykładowo wyróżniamy Pixel:
▪ Facebook;
▪ Google Ads;
▪ TikTok;
▪ LinkedIn.

Pixel jest niezwykle przydatny, gdyż dzięki niemu można lepiej zrozumieć zachowania oraz potrzeby klientów i potencjalnych klientów, co pozwala na praktyczne wykorzystanie tej wiedzy podczas planowania strategii działania, czy promocji marki.

Stosujesz Pixel w swoich kampaniach?

PS pojawiają się informację, że Facebook planuje zrezygnować z Pixela na rzecz nowszych rozwiązań. Damy znać, gdy wiadomości te zostaną oficjalnie potwierdzone!

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *