Storytelling

Pon - pt 8:00-20:00
Najprościej mówiąc, Brand book to instrukcja obsługi marki! To księga znaku, która tworzy spis wytycznych co do identyfikacji wizualnej, komunikacji i użytkowania logo. Jest fantastyczną ściągawką opisującą co i jak można używać w działaniach wizerunkowych firmy. Brand book to encyklopedia wiedzy na temat wizerunku i prezentacji firmy, szczegółowo opisująca czego możemy używać i jak, a…
Autentyczna marka Zajmuję się tym tematem, ponieważ ma wpływ nie tylko na markę osobistą, ale i jakość życia. Wpis oparty o wiele smutnych historii. Zebrałam moje obserwacje i doświadczenie w punkty. Co powoduje bycie nieautentycznym? ✔️Niezadowolenie z życia osobistego, Brak wewnętrznego poukładania, chęci przykrycia, zakładanie masek przed innymi, udawanie, że wszystko jest w porządku. Składa…
Opinie w Internecie Przedsiębiorcy stoją przed dylematem czy umożliwiać dodawania opinii w Internecie o firmie czy nie. Czy opinie w Internecie są branie pod uwagę przez konsumentów? Należy przyjąć do wiadomości fakt, że użytkownicy decydując się na zakup bardzo często sugerują się opinią z Internetu i przeszukują jego zasoby, aby poznać zdanie innych na temat…
„Content is king” – to popularny esej, który Bill Gates napisał już w 1996 roku, a stwierdzenie to jest obecnie bardziej aktualne niż kiedykolwiek. Jednak stworzenie wartościowej treści nie zawsze jest łatwe. Pierwszą sprawą jest sam pomysł, a kolejną jego realizacja w ciekawy dla odbiorców sposób.
Często można usłyszeć krążącą opinię, że Facebook już „umarł”. Jednak to bardzo duży mit, gdyż portal ten żyje i ma się bardzo dobrze! Obecność na Facebooku to nie tylko przestrzeń do prywatnego kontaktu ze znajomymi i rodziną, ale również miejsce prowadzenie i promowania swojego biznesu. Dla firmy często stanowi internetową wizytówkę, okazję do zaprezentowania produktów…
✔️ Autentyczność – odbiorca rozpozna fałsz. Ponadto zakładanie masek bardzo obciąża nasz organizm, nie prowadzi nas do spełnionego biznesu i życia. Powstaje wewnętrzny konflikt. Zastanów się dlaczego musisz kreować, czy to brak pewności siebie, że prawdziwy Ty, nie przekonana odbiorców, nie jest tak atrakcyjny i musisz udawać kogoś innego? Warto to przepracować. Być może nosisz w…