Społeczny dowód słuszności w marketingu
Pon - pt 8:00-20:00
Rolki już dawno temu podbiły serca użytkowników mediów społecznościowych, stanowiąc ciekawą formę pokazania własnej perspektywy. Również dla firm są cennym narzędziem, umożliwiającym promocję, budowanie świadomości marki, czy dobrych relacji z odbiorcami. Dają też szansę na dotarcie do nowych osób, jeśli są wystarczająco interesujące. No właśnie, o czym należy pamiętać, aby rolka była ciekawa i skuteczna?…
Komunikacja marketingowa przekazuje odbiorcom najważniejsze informacje o działalności i ofercie danej firmy. To nieustanne kierowanie sygnałów do otoczenia, aby wzbudzać jego reakcję oraz uzyskać informację zwrotną.
Definicja marki osobistej Marka osobista to suma postrzegania nas przez innych. Świadoma swoich wartości, cech w tym minusów. Strategicznie komunikująca misję i wartości. Autentyczna co powoduje, że wizerunek jest silny, spójny i ciężko go zniszczyć. Jest tym co myślą, mówią na Twój temat inni. Misja autentycznej marki osobistej Realizacja potrzeb twojego Klienta, powinna wynikać z autentycznej misji….
Wiele osób ma trudność z regularnym prowadzeniem konta w mediach społecznościowym, a systematyczność jest kluczowa do budowania zaangażowanej społeczności i rozpoznawalności marki. Na przeszkodzie stoi zwykle nadmierny perfekcjonizm, ograniczony czas, czy brak pomysłu. Zatem jak ułatwić sobie proces twórczy? Twórz miesięczne plany publikacji – uwzględnij w nich tematykę i rodzaj publikacji (np. edukacyjna, humorystyczna), nietypowe…
Praktycznie w każdej dziedzinie życia możemy obserwować dynamiczny postęp technologiczny, nie inaczej jest z marketingiem, w którym również coraz częściej korzysta się z możliwości, jakie oferuje sztuczna inteligencja. Jednak czy sama technologia sprawia, że nie jest już potrzebny człowiek do pracy…?
Świat się zmienia, a wraz z nim Social Media. Nie pamiętamy, kiedy pojawił się Facebook, niektórzy może wiedzą, że kiedyś mówiono, że Instagram jest dla dzieci. Dziś wiadomo po tym, jak szybko rozwija się Tiktok, a Facebook i YouTube stawia na krótkie filmy, że następuje era filmowa. Nazywa się to nawet „tiktokizacją”