Społeczny dowód słuszności w marketingu
Pon - pt 8:00-20:00
Opinie w Internecie Przedsiębiorcy stoją przed dylematem czy umożliwiać dodawania opinii w Internecie o firmie czy nie. Czy opinie w Internecie są branie pod uwagę przez konsumentów? Należy przyjąć do wiadomości fakt, że użytkownicy decydując się na zakup bardzo często sugerują się opinią z Internetu i przeszukują jego zasoby, aby poznać zdanie innych na temat…
Moja marka na Fanpage’u Prowadząc firmowy Fanpage, nie zapominajmy o wprowadzaniu naszej marki do treści profilu. Często skupiając się na like i zaangażowaniu, boimy się mówić o naszych produktach i usługach. Tymczasem nasz odbiorca w końcu nie wie czym się zajmujemy i co sprzedajemy. Skupiając się wyłącznie na zaangażowaniu i relacjach nagle wprowadzając nasz produkt,…
Jeśli prowadzisz firmę, to z pewnością zależy Ci na jej ciągłym rozwoju. Chcesz pozyskiwać nowych klientów i rozszerzać zakres działalności. Prawidłowo uzupełniona Wizytówka Google może być jednym z elementów, który skutecznie przyciągnie klientów do Ciebie!
Media społecznościowe są dla wielu z nas obecnie drugim życiem, niezaprzeczalnie rosną w siłę. Jednak czy wiesz, że to nie tylko przestrzeń na kontakty towarzyskie, szukanie inspiracji, czy nawet zaznaczanie obecności marki w sieci? Mają one także ogromny potencjał sprzedażowy! Social selling z definicji to wykorzystanie social mediów, aby pierw zbudować zaufanie i relację, a…
ak, jak wspominaliśmy w jednym z ostatnich wpisów, multibranding to strategia, w której dwie lub więcej marek nawiązują współpracę na zasadach wzajemnego korzystania z rozpoznawalności i reputacji każdej z nich, co pozwala na osiągnięcie korzyści dla każdej strony jak np. dotarcie do nowych grup odbiorców, czy zwiększenie konkurencyjności na rynku. Oto kilka przykładów marek, które…
Storytelling można przetłumaczyć jako ,,opowiadanie historii’’ i zalicza się do marketingu narracyjnego, który buduje relację odbiorców z marką za pomocą angażującej treści nawiązującej do oferowanych produktów lub usług.