Mapa empatii.
Pon - pt 8:00-20:00
Lejek sprzedażowy lub lejek zakupowy są reprezentacją ścieżki zakupowej klienta, zwracają uwagę na poszczególne etapy jego podróży, zanim kupi dany towar lub usługę.
Relacje na Instagramie to potężne narzędzie nie tylko do promowania marki, ale także do budowania pozytywnych relacji z odbiorcami. Okazuje się jednak, że zaraz po BIO, mogą stanowić także naszą wizytówkę — bo czy interesująca animacja, grafika lub film nie są ciekawsze niż suche słowa…? Oczywiście, że są! Dlatego warto dobrze zorganizować relacje wyróżnione na…
Automatyzacja i sztuczna inteligencja bez wątpienia stanowią dobrą pomoc przy tworzeniu treści. Niestety możemy zaobserwować wysyp contentu, w którym już nie pierwszy rzut oka można rozpoznać, że nie został stworzony przez człowieka. I co ważne — Twoi obserwatorzy, czy grupa potencjalnych klientów również to widzi. A co jest niezwykle ważne przy tworzeniu marki? AUTENTYCZNOŚĆ. Tak więc…
Engagement marketing jest często stosowany we współczesnych strategiach marketingowych jako próba wyróżnienia się na tle klasycznych metod promocji. Stawia się w nim na zaangażowanie odbiorców poprzez bardziej bezpośredni kontakt i interaktywne działania. Zachęta do sprzedaży nie pojawia się na pierwszym planie, a bardziej dążenie do zbudowania pozytywnej relacji i lojalności. Niezapomniane wrażenia podczas kontaktu z…
Jak sprzedawać, nie sprzedając w Internecie Znacie taki tytuł, jak sprzedawać nie sprzedając? Każdy tego pragnie. 😉 Misja, odkryte dlaczego robię to, co robię, czysta intencja, są bardzo ważne w budowaniu marki. Bez nich biznes nie przynosi według mnie, spełnienia. Jednak równie bardzo ważne, jest to, żeby marka zarabiała. Tymczasem, wśród moich klientów cały czas występuje problem…
Czym jest storytelling? To nie tylko opowiadanie historii, to przekazywanie emocji, wartości i indywidualnego stylu marki w sposób, który zapada w pamięć odbiorców. Jedną z głównych zalet storytellingu jest budowanie autentyczności — opowiadając historię założenia marki, dzieląc się sukcesami, czy anegdotkami, tworzymy prawdziwe więzi z klientami. Firma przestaje być postrzegana wyłącznie jako produkt/usługa, a nabiera…