mapa empatii
|

Mapa empatii.

Mapa empatii to nic innego, jak narzędzie pozwalające zrozumieć klienta. Jej celem jest dogłębna analiza różnych aspektów funkcjonowania odbiorców tak, by na tej podstawie dostosować strategię biznesową, marketingową oraz komunikację marki do stylu życia i preferencji. Aby ją stworzyć, należy rozważyć różne punkty z życiorysu klienta, a następnie je zapisać.

Co należy uwzględnić w mapie empatii?
🔹 jakie klient ma myśli i uczucia;
🔹 co klient mówi i robi;
🔹 co klient słyszy;
🔹 co klient widzi;
🔹 jakie klient ma bolączki, problemy;
🔹 jakie klient ma potrzeby i pragnienia.

Dzięki tym danym można spojrzeć na świat oraz swoją ofertę oczami odbiorców. Pozwala to sprawdzić, czy nasz produkt/ usługa pomaga rozwiązać klientowi jego trudności lub umożliwia spełnienie marzeń. To także punkt wyjścia, aby zastanowić się, w jaki sposób można ulepszyć ofertę tak, aby wpisywała się w oczekiwania grupy docelowej 💪

____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy
mapa empatii

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *