Wyróżnij to!

Relacje na Instagramie to potężne narzędzie nie tylko do promowania marki, ale także do budowania pozytywnych relacji z odbiorcami. Okazuje się jednak, że zaraz po BIO, mogą stanowić także naszą wizytówkę — bo czy interesująca animacja, grafika lub film nie są ciekawsze niż suche słowa…? 😉

Oczywiście, że są! Dlatego warto dobrze zorganizować relacje wyróżnione na profilu!

Często pojawia się pytanie „co w relacjach wyróżnionych umieścić?”, a więc podpowiadamy, że najlepiej wyjść z założenia, że powinno się tam znaleźć wszystko to, co chcemy, żeby klient w pierwszej kolejności zobaczył lub się dowiedział — nasza firma w pigułce 💪

A więc dobrym pomysłem będzie kategoria:

▪ o mnie/ o nas (kto stoi za marką, jaka jest misja i wartości itp.);

▪ nasza oferta/ produkty;

▪ promocje (ale i zapowiedzi nadchodzących obniżek);

▪ wydarzenia (np. targi, w których firma brała udział);

▪ opinie (od zadowolonych klientów).

Każda branża ma nieco inną specyfikę i wysyłać inne komunikaty, zatem warto dostosować to do charakteru działalności.

PS nie zapomnij, aby relacje wyróżnione miały estetyczne, spójne z wizerunkiem firmy okładki ☺

____

I rozpalimy Twój marketing.

Social Media z duszą.

Zapraszamy

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *