Jaki format postów wybrać?
Kluczem do skuteczności jest dostosowanie się do grupy docelowej — tj. używanie odpowiedniego rodzaju komunikacji na kanałach, w których przebywają.
Tak, to jak najbardziej prawda. Jednak poza tym należy uważać, aby nie dopuścić do rutyny, gdyż odbiorcy szybko stracą zainteresowanie powtarzalnymi treściami. Dobrym działaniem, aby urozmaicić publikowane treści będzie korzystanie z różnych formatów publikacji. Jak można je wykorzystać?
Karuzele — infografiki i treści edukacyjne, budowanie roli eksperta.
Rolki i wideo — powiększanie zasięgu, szczegółowy pokaz usługi/ prezentacja produktu, pokazanie kulis pracy i osób, którzy ją wykonują, treści humorystyczne.
Relacje — newsy, promocje, ankiety, budowanie przywiązania i wzbudzanie pozytywnych odczuć.
Live’y — sprzedaż, Q&A, pokaz nowych produktów, dzielenie się wiedzą.
Który format jest Twoim ulubionym i dlaczego?
____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy
