Landing page
Pon - pt 8:00-20:00
Autentyczna marka Zajmuję się tym tematem, ponieważ ma wpływ nie tylko na markę osobistą, ale i jakość życia. Wpis oparty o wiele smutnych historii. Zebrałam moje obserwacje i doświadczenie w punkty. Co powoduje bycie nieautentycznym? ✔️Niezadowolenie z życia osobistego, Brak wewnętrznego poukładania, chęci przykrycia, zakładanie masek przed innymi, udawanie, że wszystko jest w porządku. Składa…
Marka-parasol to określenie na strategię, w której jedna firma reprezentuje różnorodną ofertę — to znaczy promuje i sprzedaje wiele, odmiennych produktów oraz usług. Działa w ten sposób, gdyż ma ona już ugruntowaną dobrą pozycję na rynku, a także grono lojalnych klientów, którzy mają do niej zaufanie. Pozwala to także na stworzenie spójnego wizerunku i działań,…
Misja marki to bardzo ważna deklaracja, opisująca cel istnienia firmy, jej wartości oraz korzyści, jakie przynosi odbiorcom. Stanowi niezwykle ważny fundament, na którym opiera się strategia biznesowa, komunikacyjna i marketingowa. Dlaczego jeszcze jest ważna? Wyznacza kierunek działalności, pomagając skoncentrować się na najważniejszych celach, dzięki czemu decyzje biznesowe są zgodne z podstawowymi założeniami oraz duszą przedsiębiorstwa….
Strategia jest planem działania, który jest koniecznością dla rozwoju każdej marki. Stanowi analizę sytuacji firmy, celów oraz metod na ich osiągnięcie. Jest swoistym drogowskazem, dzięki któremu możemy na bieżąco weryfikować, czy nasze działania są skuteczne, a także aktualizować jej wytyczne razem z dynamicznymi zmianami rynku. Dzięki dopracowanej strategii unikamy działania na oślep, co w wielu…
Czy znasz filary swojej marki? Filary marki są niezwykle ważnym wyznacznikiem w kreowaniu tożsamości marki, stanowią jej esencję, ale także podstawę, definiując unikalne elementy i wyróżniki. Budują relację i przywiązanie, co dodaje motywacji dotworzenia silnej pozycji na rynku. Przyjrzyjmy się bliżej, co składa się na filary marki: Wartości — wyznaczają, co jest ważne, jakimi zasadami…
Pewność siebie w biznesie Spojrzysz na osobę i wiesz. Uśmiecha się, stoi pewnie, ubrana w garnitur. A Ty wiesz. Nie przekonuje Cię. Ludzie są w stanie ocenić Twoją pewność siebie, czy czystość intencji, poprzez niewerbalny przekaz. Niepewność siebie nie da się przykryć strojem czy kreowanym wizerunkiem. W biznesie bardzo ważnym, jednak nie załatwiającym wszystkiego. Na…