landing page

Landing page

👉 Landing page, czyli ÔÇ×strona l─ůdowaniaÔÇŁ lub ÔÇ×strona docelowaÔÇŁ jest szczeg├│lnym rodzajem strony, kt├│rej zadaniem jest nak┼éonienie odbiorc├│w do wykonania okre┼Ťlonej aktywno┼Ťci.
 
👉 Podczas, gdy strona g┼é├│wna marki zwykle jest do┼Ť─ç obszerna, ma menu, zak┼éadki, czasem blog, to landing page ma zawiera─ç jedynie najwa┼╝niejsze informacje, a jej wyr├│┼╝nikiem jest prostota.
 
👉 Landing page s─ů tworzone podczas kampanii marketingowych ÔÇô mo┼╝na wykorzysta─ç je do zaprezentowania danego produktu, us┼éugi, konkursu czy podkre┼Ťlenia akcji promocyjnej.
 
👉 Jest tworzona w konkretnym celu. Dobrze zaprojektowana, b─Ödzie przykuwa─ç wzrok, zawiera─ç kr├│tki tekst oraz CTA (wezwanie do dzia┼éania).
 
👉 To tak┼╝e wspania┼ée narz─Ödzie do pozyskiwania lead├│w (kontakt├│w), poniewa┼╝ mo┼╝na w nim zach─Öci─ç do pozostawienia swoich danych osoby, kt├│re zainteresowa┼éa oferta. Aby zach─Öci─ç odbiorc├│w do wype┼énienia formularza, mo┼╝na np. sprezentowa─ç im w zamian interesuj─ůce, bezp┼éatne tre┼Ťci od firmy (np. e-book).
 
👉 Podczas tworzenia landing page warto r├│wnie┼╝ uwzgl─Ödni─ç metody jego promowania (np. Google Ads, social media, pozycjonowanie), aby dotrze─ç do jak najwi─Ökszej liczby potencjalnych klient├│w i zmaksymalizowa─ç zysk.

 
Korzystali┼Ťcie kiedy┼Ť z takiej formy promocji? 🤔

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Tw├│j adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola s─ů oznaczone *