Na czym polega content marketing?
Pon - pt 8:00-20:00
Dlaczego pisanie w 2 osobie Lp. (czyli per Ty) w Social Media, według mnie, czasami nie działa. Zauważam, że ludzie są coraz mniej ufni czytając posty w Social Media i dużo osób potrafi odczytać szczere intencje. Nie wszystko książkowe się sprawdza. Często źle odbierane jest pisanie postów w 2 osobie Lp. Czyli: Mam dla Ciebie…
Dlaczego nie zaczynasz działać w Social Media? Nasze przekonania i blokady, które powodują, że nie działamy w Social Media. Rezygnujemy lub poddajemy się. Poznaj swoje przekonania i sprawdź, jak ograniczają Cię w działaniu.
Prawie każdy przedsiębiorca zdaje sobie sprawę, że Social Media niezbędne są w prowadzeniu biznesu. Internet na stałe wkroczył do naszych firm. Pozwala skutecznie budować markę, relacje z odbiorcami i sprzedawać. Jednak wiele osób nie może przełamać się i ma opór przed publicznym pokazywaniem się w Social Media. Oczywiście można oddać prowadzenie agencji od Social Media,…
ak, jak wspominaliśmy w jednym z ostatnich wpisów, multibranding to strategia, w której dwie lub więcej marek nawiązują współpracę na zasadach wzajemnego korzystania z rozpoznawalności i reputacji każdej z nich, co pozwala na osiągnięcie korzyści dla każdej strony jak np. dotarcie do nowych grup odbiorców, czy zwiększenie konkurencyjności na rynku. Oto kilka przykładów marek, które…
Głównym założeniem marketingu referencyjnego jest zachęcenie klientów do podzielenia się swoją rekomendacją na temat danego produktu, usługi lub całej firmy z innymi osobami. Najczęściej polecenia trafiają do znajomych i działają na zasadzie „poczty pantoflowej”, jednak także pozytywne opinie zamieszczane w sieci zaliczają się do takich działań. Okazuje się, że tego typu działania, chociaż znane są…
Wakacje, wakacje, wakacje… Próbujesz cieszyć się piękną pogodą, jednak brak klientów i zleceń nie daje Ci odpocząć? Nie martw się, w wielu branżach okres letni jest związany ze spadkiem przysłowiowych obrotów. Dzieje się tak, ponieważ ludzie wyjeżdżają, a dodatkowo wolą wydawać pieniądze raczej na przyjemności niż inwestycje w rzeczy „potrzebne”. To co robić? Oczywiście, możesz…