content marketing
|

Na czym polega content marketing?

Content marketing można rozumieć jako „marketing treści”. Jest to jedna ze strategii marketingowych, której celem jest pozyskanie stałego grona klientów. W odróżnieniu od tradycyjnej reklamy polega na dzieleniu się z odbiorcami wartościowymi informacjami, aby zbudować z nimi długotrwałą relację opartą na zaufaniu i przywiązaniu.
 

Marketing treści może przybierać różne formy np.:
◼badania branżowe
◼infografiki
◼recenzje i opinie
◼studia przypadku
◼ebooki
◼audiobooki
◼FAQ (najczęściej zadawane pytania)
◼webinary
◼podcasty
◼wpisy na blogu
◼profile w mediach społecznościowych
◼treści wideo
◼newslettery
◼poradniki
◼prasa branżowa
◼ulotki
 

Różnorodność dostępnych form daje duże pole do kreatywności oraz szerokie możliwości wpisania się w potrzeby grupy docelowej. Jednak sama treść to dopiero połowa sukcesu, ponieważ liczy się jeszcze skuteczność jej dystrybucji tj. dotarcia do klienta.
 
Skuteczność content marketingu może wynikać między innymi z dwukierunkowej relacji — klient otrzymuje od nas coś wartościowego, ale i sam nam coś od siebie daje (decyduje się na zakup naszych towarów lub usług).

 
Potrzebujesz pomocy w tym zakresie? Zapraszamy do kontaktu z nami!💛
 
content marketing

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *