Czy warto korzystać z opcji „promuj post”?

Wiele osób, które prowadzą swój biznes w mediach społecznościowych, z pewnością natknęło się na magiczne hasło „promuj post”. Opcja ta wydaje się łatwym i szybkim sposobem na zwiększenie zasięgu dla danej publikacji — ale czy aby na pewno jest tak genialna?

Otóż naszym zdaniem znacznie lepiej skorzystać z menadżera reklam podczas planowania kampanii. Dlaczego?
👉 umożliwia wybór większej ilości celi reklamowych;
👉 daje dostęp do dokładniejszych statystyk, które lepiej pozwalają zmodyfikować działania w razie potrzeby;
👉 pozwala na remarketing;
👉 ma bardziej szczegółowe możliwości, jeśli chodzi o wybór odbiorców reklamy;

Promowanie postu bywa wygodną opcją, która działa i zyskała popularność dzięki swej prostocie. Jednak wybór menadżera reklam daje znacznie szerszy zakres możliwości, co może przekładać się na większą skuteczność przy takim samym budżecie. Zapraszamy do kontaktu!

____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *