Co daje strategia Employer Advocacy?

Employer Advocacy to nic innego jak skorzystanie ze wsparcia pracowników jako ambasadorów marki. To zaangażowanie zespołu w promowanie firmy poprzez własne doświadczenia i pozytywne opinie.

Dlaczego warto postawić na tę strategię? Zapewnia ona:

👉 Wiarygodność — opinie pracowników, jako osób, które znają praktyki firmy od przysłowiowej kuchni, wydają się nam bardziej autentyczne niż te od zewnętrznych ambasadorów, którzy w niej nie pracują.
👉 Zaangażowanie — tworzy silne więzi między zespołem a firmą, zwiększając lojalność i poczucie przynależności do zespołu przez pracowników.
👉 Skuteczniejszą rekrutację — potencjalni pracownicy często kierują się opiniami obecnych lub byłych pracowników.
👉 Polepszenie reputacji marki — takie działanie buduje pozytywny wizerunek firmy, co przyciąga nowych klientów i partnerów.

🌐 Wskazówki dla Skutecznego Employer Advocacy:

▪ Postaw na pozytywną komunikację wewnątrz firmy i dbaj o stały dialog z zespołem — mów o sukcesach i planach.
▪ Zwiększaj zaangażowanie poprzez dzielenie się doświadczeniami na platformach społecznościowych, blogach firmowych itp.
▪ Buduj kulturę firmową, kreuj przyjazne i inspirujące środowisko pracy, aby pracownicy chętnie dzielili się swoimi odczuciami.
▪ Organizuj wydarzenia firmowe jak np. spotkania, szkolenia, czy nawet integracyjne wyjścia – każda okazja to potencjalna szansa na zwiększenie zaangażowania zespołu.

Oprócz oczywistych korzyści Employer Advocacy to inwestycja w przyszłość firmy. Zaufanie pracowników przekłada się na zaufanie klientów i partnerów biznesowych. To kierunek, który warto obrać, by budować trwałe relacje oraz zdobywać rynek w nowy sposób!

____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *