coachbiz-logocoachbiz-logo
Zadzwoń i zapytaj
+48 577 853 535
Jestem dostępna w godzinach
Pon - pt 8:00-20:00
Pozostań w kontakcie
k.rycharska@coachbiz.pl
  • Witaj
  • O nas
  • Oferta
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt
  • Konsultacja
  • Sklep
  • Social media dla branży psychologicznej i rozwojowej
  • Prowadzenie profili Social Media
Katarzyna Rycharska Katarzyna Rycharska
  • Witaj
  • O nas
  • Oferta
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt
  • Konsultacja
  • Sklep
  • Social media dla branży psychologicznej i rozwojowej
  • Prowadzenie profili Social Media

Jak napisać ebooka?

O mnie /  Blog /  Jak napisać ebooka?
 
ebook
Social Media

Jak napisać ebooka?

  • Katarzyna
  • 27 stycznia, 2019
  • ebook, jak napisać ebook, jak zrobić prezentację pdf, program do ebook

Jak napisać ebooka?

W tym tygodniu miałam przyjemność czytać ebooka, będącego  inspiracją wpisu.

Po pierwsze obalam mit pt.: zrób ebook, następnie reklamy na leady, czyli np. adresy mailowe, dzięki temu zbudujesz bazę mailingową. Wiele osób ma specjalną skrzynkę do spamu, gdzie trafiają tego typu maile, po odebraniu prezentu. 😉

Dzielę się swoimi spostrzeżeniami.

Na co powinieneś zwrócić uwagę tworząc ebooka?

Ebooki przychodzą różne, dziś przyszedł w pięknym kolorze fuksji, z białym tekstem. I niestety trudno się to czytało, przez rażący odcień. Mój umysł był tak rozproszony, że nie mogłam skupić się na treści.

Aby Twój ebook był skuteczny i zdobył wiernego czytelnika bloga, lub zachęcił do sprzedaży, warto pamiętać o kilku zasadach:

Jak napisać ebooka?
W tym tygodniu miałam przyjemność czytać ebooka, będącego inspiracją wpisu.

Po pierwsze obalam mit pt.: zrób ebook, następnie reklamy na leady, czyli np. adresy mailowe, dzięki temu zbudujesz bazę mailingową. Wiele osób ma specjalną skrzynkę do spamu, gdzie trafiają tego typu maile, po odebraniu prezentu 😉

Dzielę się swoimi spostrzeżeniami.

Na, co powinieneś zwrócić uwagę, tworząc ebooka.
Ebooki przychodzą różne, dziś przyszedł w pięknym kolorze fuksji, z białym tekstem. I niestety trudno się to czytało, przez rażący odcień. Mój umysł był tak rozproszony, że nie mogłam skupić się na treści.

Aby Twój ebook był skuteczny i zdobył wiernego czytelnika bloga, lub zachęcił do sprzedaży, warto pamiętać o kilku zasadach:

✔️ Twórz ebook na przyjaznym tle. Z mojej perspektywy, wolę jasne, z ciemnymi literami, niż ciemne z białym drukiem. Ciemne tła, przytłaczają i mniej otwierają czytelnika.

✔️ Sprawdź błędy ortograficzne, gramatyczne, stylistyczne i uwaga także literówki oraz sklejania wyrazów, nadmierne spacje. Bardzo często się o tym zapomina.

✔️ Ebook powinien być smaczny graficzne, ponieważ pierwsze wrażenie robi się raz i przyjemniej się go czyta. Zadbaj grafika i zdjęcia były dobrej jakości. Nie pobieraj je z darmowych banków zdjęć, bardzo często powtarzają się w różnych publikacjach.

✔️ Spełniaj obietnice. Ktoś przychodzi po konkretną wiedzę, a otrzymuje kilka byle jakich stron. Tak masz mail, ale nie zachęcisz potencjalnego klienta.

✔️ Nie rób zbitku tekstu, ponieważ niestety duża ilość zniechęca czytelnika, a coraz mniej lubimy czytać i mamy na to mało czasu. (choć to wymówka)

✔️Przy zapisie po odbiór ebooka, nie proś o zbyt wiele danych, ponieważ to zniechęca potencjalnych odbiorców, którzy boją się lub nie chcą dzielić się takimi informacjami. Jeśli muszą poświęcić dużo czasu, zniechęcają się i nie dochodzi do pobrania publikacji.

✔️Pisz o tym, na czym się znasz, przekazuj swoje wartościowe treści, nie duplikuj innych.

To tworzenia pięknych ebooków możesz skorzystać z narzędzia.

Google Slides

https://www.google.pl/intl/pl/slides/about/

Warto też zmniejszyć jego objętość, możesz to zrobić tu:

Zmniejszenie PDF i połączenie PDF –

https://smallpdf.com/pl

Udostępnij

3 komentarze

  • Legrandbleu
    Legrandbleu
    23.03.2020

    Zabawne, ze dajesz rady o niepopelnianiu bledow, a tych, zwlaszcza interpunkcyjnych , jest w Twoim tekscie masa!;)

    Odpowiedz
    • Katarzyna
      Katarzyna
      30.03.2020

      W tym tekście nie ma żadnej uwagi na temat, nieomylności. Błędy są ludzkie, normalne, dzięki temu się uczymy :).
      Akceptuję je i u innych.

      Jako, że dałeś mi feedback, pozwolę sobie również dać. Interpunkcja po wyrazie bez spacji.;)

      Wysyłam moc energii, pozytywnej 🙂

      Odpowiedz
  • patrycja
    patrycja
    06.03.2022

    hej .chciałabym zacząć swoją przygodę z ebookiem. bardziej wolałabym pisać na temat relacji damsko-męskich myślisz, że to dobry pomysł?

    Odpowiedz

Pozostaw komentarz Anuluj odpowiedź

SZUKAJ

KATEGORIE

  • Emocje, inteligencja emocjonalna
  • Marka osobista i firmy
  • Ogólne
  • Refleksje
  • Rozwój osobisty
  • SEO
  • Social Media

Newsletter

OSTATNIE WPISY

  • ROPO. 1 lutego, 2023
  • Wskaźnik ROI 27 stycznia, 2023
  • Marketing na Pinterest. 19 stycznia, 2023
  • Customer Experience. 17 stycznia, 2023

Weź biznes w swoje ręce i napisz do mnie!

Kontakt

O MNIE

Powiedz jaki masz problem i w czym mogłabym Ci pomóc. Możesz spodziewać się ciężkiej pracy, prawdy, autentyczności, wiedzy i wsparcia. Skutecznie pomagam w biznesie i marketingu firmy.

OFERTA

KONSULTACJE BIZNESOWE

SZKOLENIA

USŁUGI

WAŻNE LINKI

  • Koszyk
  • Zamówienie
  • Regulamin
  • Klauzula RODO
  • Kontakt

ZNAJDZIESZ MNIE TU

ul. Kossaka 72
85-307, Bydgoszcz
woj. Kujawsko-pomorskie
Polska

(+48) 577 853 535

k.rycharska@coachbiz.pl

  • facebook
  • facebook-alt
  • linkedin
  • instagram
  • youtube
  • tiktok

© 2017 coachbiz.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

Ta strona wykorzystuje pliki cookie
Klikając „Akceptuje cookies”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych.
Ustawienia cookiesAkceptuję cookies
Zarządzaj zgodami

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT