Podobne wpisy
Dlaczego nie zarabiamy?
Przekonania, które nie pozwalają nam zarabiać. Umysł nieświadomy słucha od dzieciństwa rozmów i powiedzeń, przekładając to na nasze dorosłe życie. A czasem słyszymy: ✔️ Pieniądze szczęścia nie dają. ✔️ Jeśli ktoś jest bogaty, na pewno kradnie. ✔️ Nie należy być rozrzutnym tylko skromnym, to prawdziwa cnota. Te wbudowane w nas przekonania, powodują, że odtwarzamy rzeczywistość i, mimo iż…
Marketing 360 stopni.
Marketing 360 stopni to podejście, które obejmuje w swej strategii wszystkie punkty styku z klientem. Można śmiało powiedzieć, że to podejście podążające za grupą docelową oraz jej ścieżką zakupową. Co jeszcze jest istotne, to synergia między światem online, a offline. Chodzi więc o to, aby odbiorcy natrafiali na przekaz marki na każdym możliwym kroku, jednak…
Engagement marketing.
Engagement marketing jest często stosowany we współczesnych strategiach marketingowych jako próba wyróżnienia się na tle klasycznych metod promocji. Stawia się w nim na zaangażowanie odbiorców poprzez bardziej bezpośredni kontakt i interaktywne działania. Zachęta do sprzedaży nie pojawia się na pierwszym planie, a bardziej dążenie do zbudowania pozytywnej relacji i lojalności. Niezapomniane wrażenia podczas kontaktu z…
Tajemnica sukcesu marki Amazon.
Amazon został założony przez Jeffa Bezosa w 1994 r. i jest obecnie najpopularniejszym sklepem internetowym na świecie. Dla nas to możliwość wygodnych zakupów online, lecz stoi za tym cała strategia biznesowa i marketingowa oraz szereg działań ukierunkowanych na pozyskanie, czy zatrzymanie klientów. Co więc stoi za fenomenem firmy Amazon? Klient jest zawsze na pierwszym miejscu…
Wyróżnij to!
Relacje na Instagramie to potężne narzędzie nie tylko do promowania marki, ale także do budowania pozytywnych relacji z odbiorcami. Okazuje się jednak, że zaraz po BIO, mogą stanowić także naszą wizytówkę — bo czy interesująca animacja, grafika lub film nie są ciekawsze niż suche słowa…? Oczywiście, że są! Dlatego warto dobrze zorganizować relacje wyróżnione na…
Określ cele swojej marki!
Podstawą stworzenia skutecznej strategii marketingowej jest wyznaczenie celów, do których marka dąży. Łatwo powiedzieć, trudniej jednak wykonać. Tu z pomocą przychodzi metoda SMART. Jej nazwa to połączenie pierwszych liter angielskich nazw cech, które każdy cel powinien spełniać, więc: S (Specific / Sprecyzowany) – cel musi być konkretny, szczegółowo określony. M (Measurable / Mierzalny) – dobrze,…