Podobne wpisy
Jak rozwijać markę osobistą jako psycholog?
Życie psychologa do łatwych nie należy – wymagające studia, intensywne praktyki zawodowe, długotrwałe zdobywanie doświadczenia i konieczność ciągłego dokształcania się.
Klątwa wiedzy.
Czy kojarzysz taką sytuację, gdy opowiadasz komuś o danej rzeczy, a druga osoba patrzy się na Ciebie, jakbyś mówił/ a w innym języku…?
Kto jest ważniejszy od Ciebie?
Kto jest ważniejszy od Ciebie? Ktoś prosi Cię o przysługę, jesteś bardzo zmęczony, ale nie potrafisz odmówić, nie chcesz robić przykrości. Może odmawiasz, a ta osoba się obraża, mówi Ci, że nie powinieneś jej tak traktować, w końcu tyle dla Ciebie zrobiła. Czujesz poczucie winy, wreszcie się zgadzasz. Może jednak nie ulegasz, widzisz w sobie…
Jak słuchać, by usłyszeć?
Usłysz Zawodowo słucham i dziś wiem, że to jedna z najważniejszych rzeczy, jakie się nauczyłam. Gdyż często bardzo chcemy być wysłuchani, uznając, że nasze problemy są ważne, jednak rzadziej słuchamy. Przerywając, odbierając inaczej, niż było w zamiarze, obrażając się czy ignorując potrzeby innych. Powodem jest czasem zranione, zaniedbane ego w przeszłości ego, egocentryzm, postrzeganie świata…
Co sprawia, że wielkie marki odnoszą sukces? Case study: Apple.
sukcesu jest inspirującym case study strategii biznesowej i marketingowej. Co ma wpływ na pozycję na rynku Apple? Innowacja – marka zawsze stawiała na innowacje i wprowadzanie nowych technologii. To firma, która nie boi się wyznaczania nowych standardów i tworzenia produktów zmieniających nasze życie. Przykładem jest iPhone, będący rewolucją dla sposobu, w jaki korzystamy z telefonów…
Język straty.
Bardzo często wspomina się o stosowaniu języka korzyści, jako o skutecznym narzędziu marketingowym. Jednak stosunkowo mało osób wie, że jego przeciwieństwo, czyli język straty, ma równie duży potencjał oddziaływania na odbiorców. Język straty opiera się na tym, co można utracić, jeśli nie zdecyduje się na daną ofertę lub działanie, zamiast jak w przypadku języka korzyści…