Cele biznesowe i komunikacyjne.

Pon - pt 8:00-20:00
Buyer journey, czyli ścieżka zakupowa klienta to określenie na drogę, którą konsument pokonuje, zanim zdecyduje się na zakup produktu lub skorzystanie z oferty. Mapowanie wszystkich etapów pomaga polepszyć sprzedaż, a tym samym realizować cele biznesowe. Wiedząc, na którym poziomie obecnie jest dany klient, łatwiej jest też dostosować komunikację, argumenty i przekaz do jego aktualnych potrzeb….
Opinie w Internecie Przedsiębiorcy stoją przed dylematem czy umożliwiać dodawania opinii w Internecie o firmie czy nie. Czy opinie w Internecie są branie pod uwagę przez konsumentów? Należy przyjąć do wiadomości fakt, że użytkownicy decydując się na zakup bardzo często sugerują się opinią z Internetu i przeszukują jego zasoby, aby poznać zdanie innych na temat…
Czy kojarzysz taką sytuację, gdy opowiadasz komuś o danej rzeczy, a druga osoba patrzy się na Ciebie, jakbyś mówił/ a w innym języku…?
Podstawą stworzenia skutecznej strategii marketingowej jest wyznaczenie celów, do których marka dąży. Łatwo powiedzieć, trudniej jednak wykonać. Tu z pomocą przychodzi metoda SMART. Jej nazwa to połączenie pierwszych liter angielskich nazw cech, które każdy cel powinien spełniać, więc: S (Specific / Sprecyzowany) – cel musi być konkretny, szczegółowo określony. M (Measurable / Mierzalny) – dobrze,…
Zapraszam Cię na live, gdzie podzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem: Jak przenieść biznes do Internetu ☑️ O tym, jaki sprzęt użyć do live ☑️ Jakie aplikacje wykorzystać do rozmów czy webinaru online ☑️ Garść pomysłów dla różnych branż, co można robić w Social Media i jak je wykorzystać ☑️ Jak przygotować się do transmisji na żywo i o…
Nie ma co ukrywać, że tempo naszego codziennego życia jest szybkie, dlatego tak bardzo kuszący wydaje się trend „SLOW”: slow life, slow food, slow fashion. Oczywiście również marketing nie pozostaje poza tym trendem — w końcu jednym z jego zadań jest kreowanie i wykorzystywanie modnych zjawisk.