cele biznesowe i komunikacyjne

Cele biznesowe i komunikacyjne.

Początek roku to dobra pora, aby zaplanować przyszłoroczne działania.
Cele marki to bardzo ważny element całej strategii, gdyż określają, do jakichś standardów mają zmierzać jej działania. Cele najlepiej jest zapisać, ponieważ dzięki temu nie pogubimy się w swoich działaniach oraz będziemy mieli szansę na monitorowanie postępów i modyfikację planów w razie potrzeby.
 

Jak prawidłowo sformułować cele? Wspominaliśmy o tym we wcześniejszym wpisie i serdecznie zachęcamy, żeby do niego zerknąć 🙂
 

Należy dokonać podziału celów na:
 
👉 Biznesowe → których realizacja przynosi mierzalne zyski. Dotyczą sprzedaży i rozwoju.
 
„Wzrost sprzedaży o 10% w styczniu”
 

👉 Komunikacyjne → nie dają bezpośrednich korzyści materialnych, a raczej są środkiem do realizacji celów biznesowych. Pozwalają zwiększyć świadomość marki i wzbudzić pozytywne emocje wobec niej wśród odbiorców.
 
„Zwiększenie liczby obserwatorów na Instagramie do 3000”
 

Rozdzielasz swoje cele na biznesowe i komunikacyjne? Sprawdza się u Ciebie takie rozwiązanie?
 
____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy
cele biznesowe i komunikacyjne

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *