Naming.

Pon - pt 8:00-20:00
Niedawno poruszaliśmy kwestię wizytówki Google Moja Firma oraz tego, jak jej prawidłowa optymalizacja jest istotna dla rozwoju marki. Jest jednak jeszcze jedna BARDZO ważna sprawa, którą w tym temacie koniecznie należy omówić! Chcemy was ostrzec, zainspirowani własnym doświadczeniem.
„𝐑𝐞𝐤𝐥𝐚𝐦𝐚 𝐝𝐳́𝐰𝐢𝐠𝐧𝐢𝐚̨ 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐥𝐮” — pewnie wiele razy słyszeliście to zdanie i nie ma się co dziwić, ponieważ odpowiednio dobrane działania marketingowe mogą skutecznie pomóc zrealizować cele biznesowe. Zacznijmy od tego, że reklamą może być każde zaznaczenie obecności marki, czy to w mediach społecznościowych, czy to na billboardzie. Niezależnie jednak od miejsca, w którym pojawi się…
Co mają wspólnego meble i marketing?
Nawiązując do ostatnio wspomnianego zagadnienia analizy konkurencji, warto zwrócić uwagę na pojęcie Benchmarkingu. Benchmarking to technika polegająca na porównywaniu swojej marki do innych, odnoszących sukcesy na rynku. To forma analizy porównawczej, której efektem jest wprowadzenie w życie działań konkurencji, które są skuteczne. Wyróżnikiem tej metody jest SYSTEMATYCZNOŚĆ działania oraz porównania „w górę”, czyli w odniesieniu…
Customer experience to sposób, w jaki odbiorcy postrzegają Twoją firmę oraz działania – chodzi m.in. o ich doświadczenia sensoryczne, emocjonalne, poznawcze. Analiza wrażeń klientów oraz modyfikacja działań tak, aby były, jak najlepsze, pozwalają na skuteczną realizację celów biznesowych.
RTB to skrót od angielskiego „reasons to believe”, a zdanie to odnosi się do powodów, dla których odbiorcy mieliby obdarzyć Cię zaufaniem. Klientowi nie wystarczy sama obietnica, zapewnienie o efektach, potrzebuje powodów, dla których miałby uwierzyć w hasła reklamowe.