Naming.

Pon - pt 8:00-20:00
Jak być ekspertem w swojej firmie? Dziś wpis, który jest kontynuacją sobotniego postu. Jak poradzić sobie z porażką? Webinar za webinarem, szkolenie za szkoleniem, ekspert za ekspertem (następny Katarzyna :P), wszyscy mówią jak prowadzić biznes, żyć, a Ty nie wiesz już kogoś słuchać. Twój rozwój Nic nie jest złego w szkoleniach, nauce i rozwoju. Poszerzanie…
ROI to skrót od angielskiego: return on investment. Można to przetłumaczyć jako zwrot z inwestycji, czyli miarę do oceny skuteczności podjętych działań. Daje informację, czy opłacało się podejmować dane kroki oraz, czy pożądane cele zostały zrealizowane w odpowiednim stopniu.
Insatgram nie przestaje nas zaskakiwać i udostępnia kolejną, nową funkcję! 👏 Mowa o grupach, które są świetnym sposobem do stworzenia i zaangażowania społeczności wokół profilu — a co za tym idzie, to bardzo dobra możliwość dla marek do promowania swoich usług i produktów. 🗨 Jak stworzyć grupę? Wystarczy wejść na profil i kliknąć plus w…
Coca-cola jest od wielu lat jednym z chętniej kupowanych napojów. Jednak czy to tylko rzecz smaku? A może stoją za tym także przemyślane działania marketingowe? Co uczyniło markę globalnym liderem? Emocjonalne zaangażowanie — marka często podkreśla, że to nie tylko napój, lecz przede wszystkim piękne chwile z bliskimi i wspomnienia. Prezentuje produkt jako towarzysza przyjemnych…
Jak powinno wyglądać swoje Twoje zdjęcie profilowe w Social Media Często zauważałam, że marki osobiste zamiast swojego zdjęcia zamieszczają swoje logo – nie chowaj się za logo, to Ciebie chcę poznać, jaki jesteś, jak wyglądasz, to Twoja osoba wzbudzi moje zaufanie. Jak powinno wyglądać Twoje zdjęcie profilowe? ✔ Osoby prowadzące swój biznes, powinny zadbać o jakość…
Touchpoints, czyli punkty styku to fizyczne lub wirtualne miejsca i sytuacje, w których klient spotyka się z daną marką.