Naming.
Naming to proces nadawania nazw dla marki, firmy, produktu lub usługi. „Proces”, ponieważ wybór nazwy w większości przypadków nie jest dziełem przypadku, a wynikiem przemyślanej strategii.
Dobrze przeprowadzony naming pomaga budować pozytywne skojarzenia u klientów, rozwinąć relację oraz finalnie realizować cele marki.
Na co zwrócić w trakcie procesu?
Nazwa powinna:
🗨 być krótka;
🗨 zapadać w pamięć;
🗨 pasować do strategii komunikacji;
🗨 nie posiadać negatywnego znaczenia w innym języku;
🗨 nie sprawiać problemów z wymówieniem;
🗨 pozostawać odporna na działanie trendów i czasu;
🗨 dawać możliwość stworzenia strony internetowej – warto sprawdzić dostępność domeny.
A jak u was było? Nazwa Waszej marki jest wynikiem chwilowej weny, tradycji, historii czy może starannie przemyślanym tworem? 🙂
____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy

Brak komentarzy