Sprzedaż na Instagramie.

Instagram to nie tylko portal społecznościowy, umożliwiający dzielenie się wyjątkowymi momentami, lecz także przestrzeń dla przedsiębiorców, którym zależy na budowie rozpoznawalności ich marki i sprzedaży produktów lub usług.

Opcja sklepu na Instagramie nie jest wprawdzie nowością, jednak wiele osób sceptycznie do niej podchodzi.

Zatrzymajmy się więc na chwilę, aby przyjrzeć się jego funkcjonalności:

to miejsce sprzedaży, ale i dzielenia się duszą marki;

🔹 pozwala odbiorcom na przeglądanie produktów, jak i całych kolekcji;

🔹 daje możliwość utworzenia kolekcji, obejmujących dane tematy np. prezent na dzień mamy, nowości, promocje;

🔹zapewnia użytkownikom dostęp do stron z pełnymi informacjami o produktach (opisy, ceny, szczegóły), ale także kierują do treści na Instagramie, w których dana rzecz została oznaczona;

🔹 na razie możliwość finalizacji transakcji na platformie Instagram nie jest możliwa dla wszystkich użytkowników, jednak najpewniej z czasem zostanie to rozszerzone.

Co sądzicie o tym rozwiązaniu?

____

I rozpalimy Twój marketing.

Social Media z duszą.

Zapraszamy

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *