Sprzedaż na Instagramie.
Instagram to nie tylko portal społecznościowy, umożliwiający dzielenie się wyjątkowymi momentami, lecz także przestrzeń dla przedsiębiorców, którym zależy na budowie rozpoznawalności ich marki i sprzedaży produktów lub usług.
Opcja sklepu na Instagramie nie jest wprawdzie nowością, jednak wiele osób sceptycznie do niej podchodzi.
Zatrzymajmy się więc na chwilę, aby przyjrzeć się jego funkcjonalności:
to miejsce sprzedaży, ale i dzielenia się duszą marki;
pozwala odbiorcom na przeglądanie produktów, jak i całych kolekcji;
daje możliwość utworzenia kolekcji, obejmujących dane tematy np. prezent na dzień mamy, nowości, promocje;
zapewnia użytkownikom dostęp do stron z pełnymi informacjami o produktach (opisy, ceny, szczegóły), ale także kierują do treści na Instagramie, w których dana rzecz została oznaczona;
na razie możliwość finalizacji transakcji na platformie Instagram nie jest możliwa dla wszystkich użytkowników, jednak najpewniej z czasem zostanie to rozszerzone.
Co sądzicie o tym rozwiązaniu?
____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy