Wakacyjna stagnacja w biznesie – co robić?

Wakacje, wakacje, wakacje…

Próbujesz cieszyć się piękną pogodą, jednak brak klientów i zleceń nie daje Ci odpocząć? Nie martw się, w wielu branżach okres letni jest związany ze spadkiem przysłowiowych obrotów. Dzieje się tak, ponieważ ludzie wyjeżdżają, a dodatkowo wolą wydawać pieniądze raczej na przyjemności niż inwestycje w rzeczy „potrzebne”.

To co robić? 🤔

Oczywiście, możesz zwiększyć nakłady finansowe na działania reklamowe, które pomogą Ci dotrzeć do grupy docelowej — z pewnością są w niej osoby zdecydowane na zakup lub skorzystanie z usługi, a jedynie czekają na dobrą ofertę.

Proponujemy także skupić się na rozwoju. Mamy przez to na myśli, samodoskonalenie się, szkolenia, planowanie działań, czy modyfikację obecnej strategii. Wykorzystaj ten czas, aby dobrze przygotować się do sezonu.

Być może obecnie klienci nie chcą podejmować decyzji zakupowych teraz, ale to nie oznacza, że nie śledzą interesującego ich wątku lub produktu. Dodatkowy czas warto wykorzystać na budowanie świadomości marki — rozwijaj swoje profile i dawaj odbiorcom wartość (np. edukacyjną, humorystyczną).

Nie zapomnij też, że istnieje coś takiego jak relaks 😉 Wszyscy w tym okresie odpoczywają, pozwól więc sobie odetchnąć, aby wejść w szczytowy sezon w Twojej branży z naładowanymi bateriami i pozytywną energią — jeszcze przyjdzie czas na ciężką pracę.

Pamiętaj, że biznes to inwestycja. Czasem bywa tak, że tymczasowo tylko dajesz, a nie masz z tego zwrotu. Bądź cierpliwy/a i konsekwentny/a, a Twój trud zostanie wynagrodzony.

____

I rozpalimy Twój marketing.

Social Media z duszą.

Zapraszamy

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *