Autentyczna marka – wartości
Jak poszukać wartości swojego biznesu, co są wartości? Dlaczego są tak ważne?
Uzupełnienie poprzedniego filmu https://coachbiz.pl/autentyczna-marka-czy-jest-mozliwa/
Pon - pt 8:00-20:00
Jak poszukać wartości swojego biznesu, co są wartości? Dlaczego są tak ważne?
Uzupełnienie poprzedniego filmu https://coachbiz.pl/autentyczna-marka-czy-jest-mozliwa/
Research Online, Purchase Offline – Wyszukaj w Internecie, kup stacjonarnie. To zjawisko, w którym gromadzimy informacje na temat danego produktu w sieci, jednak zakupu dokonujemy na żywo.
Jak zaistnieć w LinkedIN Z tego live dowiesz się. ✔ Jak powinien wyglądać profil? ✔ hasztagi czy ważne, jak je szukać ✔ Co publikować i ile? ✔ Ja zbudować markę na LinkedIN. ✔ Czy wybrać profil zawodowy czy prywatny? ✔ Jak poszerzać grupę odbiorców. ✔ Czy LinkedIN sprzedaje. Rozmowa z Katarzynę Rycharską z Martą Olesik.
Pierwszymi określeniami, które przychodzą na myśl, w związku z hasłem „ambient marketing” są: niestandardowy; szokujący; innowacyjny. Ta odnoga marketingu powstała, aby przykuć uwagę. Chociaż wszelkie działania mają to na celu, to tu chodzi o to, żeby odbiorca, który jest przebodźcowany zewsząd napływającymi reklamami, doświadczył czegoś nowego. Jesteśmy bowiem już tak przyzwyczajeni do akcji promocyjnych, że…
Jak nie tracić klientów Usłyszałam kiedyś anegdotę od dealera samochodów, że do salonu przyszedł Pan, który wyglądał jakby skończył wykopki na polu. Nikt z obsługujących nie podszedł, oprócz mojego z najomego, który potraktował go z szacunkiem, jak każdego innego Klienta. Drobiazgowo opowiadał na temat najdroższego samochodu w salonie. Pan powiedział na koniec, proszę chwilę…
Lejek sprzedażowy lub lejek zakupowy są reprezentacją ścieżki zakupowej klienta, zwracają uwagę na poszczególne etapy jego podróży, zanim kupi dany towar lub usługę.
Przedsiębiorcy najchętniej chcieliby trafić ze swoim produktem lub usługą do każdego konsumenta, nies tety nie jest to możliwe. Dlatego tak ważne jest określenie, kto faktycznie jest naszym klientem, co umożliwi nam dostosowanie naszej oferty oraz przekazu marketingowego do jego preferencji. Co jest dobrze o swoim kliencie wiedzieć? podstawowe informacje demograficzne (miejsce zamieszkania, wiek, płeć)…