Autentyczna marka – wartości
Jak poszukać wartości swojego biznesu, co są wartości? Dlaczego są tak ważne?
Uzupełnienie poprzedniego filmu https://coachbiz.pl/autentyczna-marka-czy-jest-mozliwa/
Pon - pt 8:00-20:00
Jak poszukać wartości swojego biznesu, co są wartości? Dlaczego są tak ważne?
Uzupełnienie poprzedniego filmu https://coachbiz.pl/autentyczna-marka-czy-jest-mozliwa/
Jak najlepiej wytłumaczyć osobie, która nie słyszała o Linkedin czym jest? To taki Facebook ale biznesowy
Moja marka na Fanpage’u Prowadząc firmowy Fanpage, nie zapominajmy o wprowadzaniu naszej marki do treści profilu. Często skupiając się na like i zaangażowaniu, boimy się mówić o naszych produktach i usługach. Tymczasem nasz odbiorca w końcu nie wie czym się zajmujemy i co sprzedajemy. Skupiając się wyłącznie na zaangażowaniu i relacjach nagle wprowadzając nasz produkt,…
Jak wiadomo marketing czerpie wiedzę z psychologii. W końcu jego celem jest oddziaływanie na klienta – wywoływanie w nim określonych emocji, czy sprawianie, że podejmie konkretne decyzje.
Jako Brand purpose możemy uznawać niematerialny powód istnienia firmy, który definiuje, za pomocą jakich metod jej działalność pozytywnie zmienia życie klientów. Najprościej jednak mówiąc, jest to cel „wyższy”, dla którego dana marka została utworzona. Oczywiście, nie ma się co oszukiwać – nikt nie buduje przedsiębiorstwa charytatywnie i wyłącznie ze względu na ideologię, czy pasję do…
Strategia jest planem działania, który jest koniecznością dla rozwoju każdej marki. Stanowi analizę sytuacji firmy, celów oraz metod na ich osiągnięcie. Jest swoistym drogowskazem, dzięki któremu możemy na bieżąco weryfikować, czy nasze działania są skuteczne, a także aktualizować jej wytyczne razem z dynamicznymi zmianami rynku. Dzięki dopracowanej strategii unikamy działania na oślep, co w wielu…
Wstęp do marki, znajdź swoje dlaczego. Pasją, misja oraz marka. Trzy słowa co znaczą dzisiaj.