Brand purpose.
Jako Brand purpose możemy uznawać niematerialny powód istnienia firmy, który definiuje, za pomocą jakich metod jej działalność pozytywnie zmienia życie klientów. Najprościej jednak mówiąc, jest to cel „wyższy”, dla którego dana marka została utworzona.
Oczywiście, nie ma się co oszukiwać – nikt nie buduje przedsiębiorstwa charytatywnie i wyłącznie ze względu na ideologię, czy pasję do określonej dziedziny, bo za coś trzeba przecież żyć Jednak posiadanie jasno określonej misji daje wiele korzyści, jak np.:
społeczeństwo coraz częściej zwraca uwagę na wartości, jakimi kieruje się dana marka podczas dokonywania decyzji zakupowych;
klient czuje się ważny, ma wrażenie relacji z firmą, gdyż wpisuje się w jego poglądy;
cel wyższy stanowi motywację do pracy (zarówno dla właścicieli firmy, jak i pracowników), nawet podczas kryzysu finansowego;
daje przewagę nad konkurencją, wyróżnia na tle innych;
zapewnia filozoficzne zaplecze, które można przekształcić w oryginalne kampanie reklamowe.
A Twoja marka? Jakie ma wartości i cel?
____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy