Jak stworzyć spójny wizerunek marki?

Duże firmy i korporacje najczęściej wiedzą, jak ważny dla budowania świadomości marki i dobrej relacji z odbiorcami jest spójny, przemyślany wizerunek. Jednak mimo większego dostępu do wiedzy, czy obecności kont edukacyjnych na mediach społecznościowych, w dalszym ciągu, wiele mniejszych przedsiębiorców, którzy nie mają całego zespołu marketingowego do dyspozycji, nie wie, jak zadbać o spójność lub zwyczajnie nie widzi takiej konieczności.

Co zatem składa się na spójny wizerunek?

Przede wszystkim to konsekwentne prezentowanie jednolitego stylu w różnych kanałach komunikacji, czy to na stronie internetowej, na ulotkach, lub w social mediach. To zbiór charakterystycznych dla marki elementów, które umożliwiają wyróżnienie się na tle konkurencji oraz zapadnięcie w pamięć odbiorców.

Należy zwrócić uwagę na obszary jak:
🔹 Kolory — kilka charakterystycznych dla marki barw, które towarzyszą jej na każdym kroku.
🔹 Logo — w prostocie tkwi klucz do sukcesu, gdyż łatwiej zapamiętać nieskomplikowany wzór.
🔹 Czcionka — warto wybrać czytelną, aby odbiorca od razu mógł dowiedzieć się, co jest napisane, zamiast musieć rozszyfrowywać „szlaczki”
🔹 Ton komunikacji — ważne, aby język dostosować do grupy docelowej, ponieważ to do nich chcemy trafić z naszym przekazem.

____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *