Personal branding – znajdź swoje dlaczego
Wstęp do marki, znajdź swoje dlaczego. Pasją, misja oraz marka. Trzy słowa co znaczą dzisiaj.
Pon - pt 8:00-20:00
Wstęp do marki, znajdź swoje dlaczego. Pasją, misja oraz marka. Trzy słowa co znaczą dzisiaj.
Nawiązując do ostatnio wspomnianego zagadnienia analizy konkurencji, warto zwrócić uwagę na pojęcie Benchmarkingu. Benchmarking to technika polegająca na porównywaniu swojej marki do innych, odnoszących sukcesy na rynku. To forma analizy porównawczej, której efektem jest wprowadzenie w życie działań konkurencji, które są skuteczne. Wyróżnikiem tej metody jest SYSTEMATYCZNOŚĆ działania oraz porównania „w górę”, czyli w odniesieniu…
Grywalizacja to strategia marketingowa, która wykorzystuje elementy gier do zwiększenia zaangażowania i motywacji. Przekształca rutynowe doświadczenia w interaktywną zabawę, dzięki czemu odbiorcy są bardziej skłonni do uczestnictwa Jakie są przykłady grywalizacji? Programy lojalnościowe — nagradzające klientów za zakupy, oferujące punkty, odznaki lub specjalne zniżki.Aplikacje mobilne — które nagradzają użytkowników za osiągnięcia, np. zdobywanie poziomów, misji…
Marketing niejedno ma imię, a dziś przyjrzymy się bliżej dwóm jego formom: Inbound Marketing to strategia polegająca na przyciąganiu klientów poprzez tworzenie wartościowych treści i budowanie relacji. Tutaj to potencjalni klienci sami szukają nas, gdy są zainteresowani naszymi produktami lub usługami. Outbound Marketing jest bardziej tradycyjna forma marketingu, w której to my „wysyłamy” nasze przekazy…
👉 Landing page, czyli „strona lądowania” lub „strona docelowa” jest szczególnym rodzajem strony, której zadaniem jest nakłonienie odbiorców do wykonania określonej aktywności. 👉 Podczas, gdy strona główna marki zwykle jest dość obszerna, ma menu, zakładki, czasem blog, to landing page ma zawierać jedynie najważniejsze informacje, a jej wyróżnikiem jest prostota. 👉 Landing page…
Dobrze zbudowana marka osobista jest obszarem, dzięki któremu można efektywniej promować swoje usługi lub produkty wśród grupy docelowej. Wielu osobom wydaje się, że jest to takie proste, jednak zupełnie beztroskie, chaotyczne podejście może nie zbliżyć do sukcesu, tak więc szczegółowo określony pomysł oraz plan na swoje działania są bardzo istotne. O czym trzeba pamiętać? Regularność…
Research Online, Purchase Offline – Wyszukaj w Internecie, kup stacjonarnie. To zjawisko, w którym gromadzimy informacje na temat danego produktu w sieci, jednak zakupu dokonujemy na żywo.