Personal branding – znajdź swoje dlaczego
Wstęp do marki, znajdź swoje dlaczego. Pasją, misja oraz marka. Trzy słowa co znaczą dzisiaj.
Pon - pt 8:00-20:00
Wstęp do marki, znajdź swoje dlaczego. Pasją, misja oraz marka. Trzy słowa co znaczą dzisiaj.
Jeśli prowadzisz firmę, to z pewnością zależy Ci na jej ciągłym rozwoju. Chcesz pozyskiwać nowych klientów i rozszerzać zakres działalności. Prawidłowo uzupełniona Wizytówka Google może być jednym z elementów, który skutecznie przyciągnie klientów do Ciebie!
Brand Loyality, czyli lojalność klientów wobec marki to marzenie wielu przedsiębiorców. Rozwój przywiązania i pozytywnej relacji zapewnia bowiem powrót, by dokonać ponownych zakupów, co zapewnia stały zysk, dobrą reputację oraz przewagę nad konkurencją. Spójrzmy na to przez pryzmat praktyki. Jakie są tipy na zbudowanie lojalności klientów? Przede wszystkim należy zacząć od podstaw – nie zbudujesz…
Kompozycja marketingowa 4P znana jest również jako „marketingowy mix”, który składa się z kluczowych składników, które pozwalają wytyczyć strategie reklamowe i promocyjne marki. P – Product (produkt) — czyli usługi lub produkty, które firma oferuje. W tym punkcie zadaniem jest stworzenie takiej oferty, która zainteresuje wybraną grupę docelową lub odwrotnie — określenie grupy docelowej pod…
Ach, a dzisiaj mniej sentymentalnie. Tak od poniedziałku, mocne uderzenie, co by Was obudzić, lub uśpić długością. 😉 Jednak naprawdę to wersja okrojona. Ważna z pozycji świadomej marki. Komunikacja treści marki. Wymaga bardzo dużo intuicji i wyczucia. Szczególnie podczas sprzedaży, pamiętając o zasadzie, lubimy kupować, ale nie lubimy, jak nam się sprzedaje. …
Kluczem do skuteczności jest dostosowanie się do grupy docelowej — tj. używanie odpowiedniego rodzaju komunikacji na kanałach, w których przebywają. Tak, to jak najbardziej prawda. Jednak poza tym należy uważać, aby nie dopuścić do rutyny, gdyż odbiorcy szybko stracą zainteresowanie powtarzalnymi treściami. Dobrym działaniem, aby urozmaicić publikowane treści będzie korzystanie z różnych formatów publikacji. Jak…
Spójna identyfikacja wizualna jest niezwykle ważna dla budowania świadomości marki, a jednym z ważniejszych jej elementów są kolory. Jednak istnieje wiele barw — czym zatem kierować się przy wyborze? Indywidualne preferencje – marka powinna być autentyczna, więc wybierz kolory, co do których masz przekonanie. Zwyczajnie będzie Ci się lepiej z nimi obcowało, a i Twój…