Ambient marketing.
Pierwszymi określeniami, które przychodzą na myśl, w związku z hasłem „ambient marketing” są:
niestandardowy;
szokujący;
innowacyjny.
Ta odnoga marketingu powstała, aby przykuć uwagę. Chociaż wszelkie działania mają to na celu, to tu chodzi o to, żeby odbiorca, który jest przebodźcowany zewsząd napływającymi reklamami, doświadczył czegoś nowego. Jesteśmy bowiem już tak przyzwyczajeni do akcji promocyjnych, że często włącza nam się na nie „ślepota”.
Z racji takiej, że ta forma ma być świeża i oryginalna działa tylko jednorazowo, tak więc małe szanse na stworzenie cyklicznej kampanii wykorzystującej dany schemat.
Ambient marketing można wprowadzić w życie na różne sposoby, w różnych miejscach jak np.:
murale;
rzeźby;
billboardy;
naklejki na komunikacji miejskiej;
materiały na obiektach publicznych.
Co daje taka akcja? Przede wszystkim angażuje emocjonalnie odbiorców, a przy okazji buduje świadomość marki, co przekłada się na jej zyski.
____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy