Ambient marketing.

Pierwszymi określeniami, które przychodzą na myśl, w związku z hasłem „ambient marketing” są:

👉 niestandardowy;

👉 szokujący;

👉 innowacyjny.

Ta odnoga marketingu powstała, aby przykuć uwagę. Chociaż wszelkie działania mają to na celu, to tu chodzi o to, żeby odbiorca, który jest przebodźcowany zewsząd napływającymi reklamami, doświadczył czegoś nowego. Jesteśmy bowiem już tak przyzwyczajeni do akcji promocyjnych, że często włącza nam się na nie „ślepota”.

Z racji takiej, że ta forma ma być świeża i oryginalna działa tylko jednorazowo, tak więc małe szanse na stworzenie cyklicznej kampanii wykorzystującej dany schemat.

Ambient marketing można wprowadzić w życie na różne sposoby, w różnych miejscach jak np.:

▪ murale;

▪ rzeźby;

▪ billboardy;

▪ naklejki na komunikacji miejskiej;

▪ materiały na obiektach publicznych.

Co daje taka akcja? Przede wszystkim angażuje emocjonalnie odbiorców, a przy okazji buduje świadomość marki, co przekłada się na jej zyski.

____

I rozpalimy Twój marketing.

Social Media z duszą.

Zapraszamy

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *