Grafika przyciąga, treść zatrzymuje!

Pierwsze wrażenia ma znaczenie! Jednak czy to wystarczy, żeby zatrzymać odbiorców na profilu na dłużej?

Niestety — nie zawsze, ponieważ często oczekują oni także dodatkowej wartości w postaci ciekawego opisu, który:
▪ da im cenne porady;
▪ zainspiruje lub zmotywuje do działania;
▪ nauczy czegoś nowego;
▪ wzbudzi emocje;
▪ skłoni do refleksji;
▪ poprawi nastrój.

☑ Ważne jest więc połączenie estetyki z wartością merytoryczną. Nie chodzi tylko o to, aby wizualnie zachwycić, lecz także przekazać odbiorcom coś cennego w tekście. Co też istotne, jeśli prowadzisz swoją markę w mediach społecznościowych, to zwróć uwagę, aby grafika była spójna z dotychczasową identyfikacją wizualną oraz samym wpisem.

Podsumowując — estetyczna i przemyślana grafika może skłonić użytkowników do zatrzymania się na Twoim poście, ale to treść jest kluczem do długoterminowego utrzymania ich uwagi i zaangażowania.

____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *