Grafika przyciąga, treść zatrzymuje!
Pierwsze wrażenia ma znaczenie! Jednak czy to wystarczy, żeby zatrzymać odbiorców na profilu na dłużej?
Niestety — nie zawsze, ponieważ często oczekują oni także dodatkowej wartości w postaci ciekawego opisu, który:
da im cenne porady;
zainspiruje lub zmotywuje do działania;
nauczy czegoś nowego;
wzbudzi emocje;
skłoni do refleksji;
poprawi nastrój.
Ważne jest więc połączenie estetyki z wartością merytoryczną. Nie chodzi tylko o to, aby wizualnie zachwycić, lecz także przekazać odbiorcom coś cennego w tekście. Co też istotne, jeśli prowadzisz swoją markę w mediach społecznościowych, to zwróć uwagę, aby grafika była spójna z dotychczasową identyfikacją wizualną oraz samym wpisem.
Podsumowując — estetyczna i przemyślana grafika może skłonić użytkowników do zatrzymania się na Twoim poście, ale to treść jest kluczem do długoterminowego utrzymania ich uwagi i zaangażowania.
____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy