Engagement marketing.

Engagement marketing jest często stosowany we współczesnych strategiach marketingowych jako próba wyróżnienia się na tle klasycznych metod promocji. Stawia się w nim na zaangażowanie odbiorców poprzez bardziej bezpośredni kontakt i interaktywne działania. Zachęta do sprzedaży nie pojawia się na pierwszym planie, a bardziej dążenie do zbudowania pozytywnej relacji i lojalności.

Niezapomniane wrażenia podczas kontaktu z marką pozwalają w miły sposób ją zapamiętać klientom, co zwiększa szansę na to, że wybiorą akurat jej produkty oraz usługi.

Przykłady działań:

💡 Eventy — czyli wydarzenia np. spotkania, gry w plenerze.

💡 Webinaria — jako okazja do bezpośredniego kontaktu i rozmowy online z odbiorcami (niezależnie od ich miejsca pobytu).

💡 Kontakt w mediach społecznościowych — odpowiadanie na wiadomości i komentarze.

💡 Wyzwania — zachęcające klientów do kontaktu z marką.

💡 Programy lojalnościowe — nagrody dla stałych klientów np. specjalne oferty.

💡 Newslettery — systematyczne dostarczanie interesujących treści i nowinek na skrzynkę mailową.

Engagement marketing to strategia, która stawia odbiorcę w centrum działań. Dzięki niej zyskujemy nie tylko klientów, ale również zwolenników marki.

____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *