Engagement marketing.
Engagement marketing jest często stosowany we współczesnych strategiach marketingowych jako próba wyróżnienia się na tle klasycznych metod promocji. Stawia się w nim na zaangażowanie odbiorców poprzez bardziej bezpośredni kontakt i interaktywne działania. Zachęta do sprzedaży nie pojawia się na pierwszym planie, a bardziej dążenie do zbudowania pozytywnej relacji i lojalności.
Niezapomniane wrażenia podczas kontaktu z marką pozwalają w miły sposób ją zapamiętać klientom, co zwiększa szansę na to, że wybiorą akurat jej produkty oraz usługi.
Przykłady działań:
Eventy — czyli wydarzenia np. spotkania, gry w plenerze.
Webinaria — jako okazja do bezpośredniego kontaktu i rozmowy online z odbiorcami (niezależnie od ich miejsca pobytu).
Kontakt w mediach społecznościowych — odpowiadanie na wiadomości i komentarze.
Wyzwania — zachęcające klientów do kontaktu z marką.
Programy lojalnościowe — nagrody dla stałych klientów np. specjalne oferty.
Newslettery — systematyczne dostarczanie interesujących treści i nowinek na skrzynkę mailową.
Engagement marketing to strategia, która stawia odbiorcę w centrum działań. Dzięki niej zyskujemy nie tylko klientów, ale również zwolenników marki.
____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy