Strach przed zmianą
Dlaczego tak się dzieje?






Jak sprawić by nie bać się zmiany?



Pon - pt 8:00-20:00
sukcesu jest inspirującym case study strategii biznesowej i marketingowej. Co ma wpływ na pozycję na rynku Apple? Innowacja – marka zawsze stawiała na innowacje i wprowadzanie nowych technologii. To firma, która nie boi się wyznaczania nowych standardów i tworzenia produktów zmieniających nasze życie. Przykładem jest iPhone, będący rewolucją dla sposobu, w jaki korzystamy z telefonów…
Jako Brand purpose możemy uznawać niematerialny powód istnienia firmy, który definiuje, za pomocą jakich metod jej działalność pozytywnie zmienia życie klientów. Najprościej jednak mówiąc, jest to cel „wyższy”, dla którego dana marka została utworzona. Oczywiście, nie ma się co oszukiwać – nikt nie buduje przedsiębiorstwa charytatywnie i wyłącznie ze względu na ideologię, czy pasję do…
1000 myśli naraz, analiza różnych schematów, dopisywanie scenariuszy, zauważanie szczegółów, których inni nie widzą i bombardowanie umysłu bodźcami i emocjami. Tak przeładowany umysł, może być zmęczony podekscytowaniem, nie potrafi się wyciszyć i odpocząć. Spotyka to 20 – 30% ludzi. Odpowiedzialna jest za to bardzo rozbudowana prawa połowa mózgu, której zadaniem jest przetwarzanie bodźców i emocji….
Czy warto być START-UP? Dnia 14 listopada odbyła się konferencja START-UP w Bydgoszczy organizowana przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego. Byłam :). Oprócz pysznego kateringu ;), dowiedziałam się co to jest start-up, gdzie może pozyskać finansowanie i czemu wielu się nie udaje. Łukasz Ozimek – Koordynator wojewódzki Start-up Poland, Dyrektor Operacyjny Exea Smart Space przemawiał jako pierwszy,…
Jak nie tracić klientów Usłyszałam kiedyś anegdotę od dealera samochodów, że do salonu przyszedł Pan, który wyglądał jakby skończył wykopki na polu. Nikt z obsługujących nie podszedł, oprócz mojego z najomego, który potraktował go z szacunkiem, jak każdego innego Klienta. Drobiazgowo opowiadał na temat najdroższego samochodu w salonie. Pan powiedział na koniec, proszę chwilę…
Uwaga na Phishing! Phishing to metoda oszustwa polegająca na podszywaniu się pod osobę lub markę o dobrej, wiarygodnej reputacji. Celem takich działań z reguły jest wyłudzenie danych jak np. loginy, numer karty płatniczej. Efektem tego mogą być kosztowne straty, czy bycie ofiarą regularnego szantażu. W ostatnim czasie można mówić o prawdziwej pladze wiadomości od oszustów,…