Inteligencja emocjonalna – zrozumieć emocje
Emocje, jak sobie z nimi radzić, dlaczego się pojawiają i czy można na nie wpływać? Zrozumieć emocje, wstęp do inteligencji emocjonalnej.
Pon - pt 8:00-20:00
Emocje, jak sobie z nimi radzić, dlaczego się pojawiają i czy można na nie wpływać? Zrozumieć emocje, wstęp do inteligencji emocjonalnej.
Przekonania, które nie pozwalają nam zarabiać. Umysł nieświadomy słucha od dzieciństwa rozmów i powiedzeń, przekładając to na nasze dorosłe życie. A czasem słyszymy: ✔️ Pieniądze szczęścia nie dają. ✔️ Jeśli ktoś jest bogaty, na pewno kradnie. ✔️ Nie należy być rozrzutnym tylko skromnym, to prawdziwa cnota. Te wbudowane w nas przekonania, powodują, że odtwarzamy rzeczywistość i, mimo iż…
Popularność podcastów, czyli internetowych materiałów audio lub wideo, dynamicznie wzrosła w ostatnim czasie i przypuszcza się, że trend ten może się utrzymywać. Żyjemy szybko, tak więc często brakuje nam czasu, aby usiąść i czytać, tak więc podcast jest idealną formą rozwoju osobistego, który możemy wkomponować w nasze codzienne obowiązki (np. odsłuchiwać podczas sprzątania czy prowadzenia…
Wynik, który spala. Kiedy należy odpuścić? W refleksji po rozmowie z klientem, kt óry przyszedł ułożyć strategię marketingową. Ponieważ wszyscy mówią o tym, żeby cel ustawić, mierzyć i tak dalej. Odpuszczać wynik musiałam nauczyć się, czasem zapala mi się żółta lampka. Powrót do wiary i pewności, że spokój jest największym źródłem kreatywności i spełnienia. Tak,…
Jak poradzić sobie z porażką? Ludzie są moją inspiracją i dlatego jest Coachbiz i będę do tego wielokrotnie wracać. Dziś wpis pod wpływem miłej wizyty, która myślę nie tylko mojej rozmówczyni mam nadzieję pozwoliła co nie co zrozumieć, ale też dużo dała mi, utwierdziła w przekonaniach dlaczego. Czasami w życiu nie jest prosto Bohaterka nie mogła odżałować…
Najprościej mówiąc, Brand book to instrukcja obsługi marki! To księga znaku, która tworzy spis wytycznych co do identyfikacji wizualnej, komunikacji i użytkowania logo. Jest fantastyczną ściągawką opisującą co i jak można używać w działaniach wizerunkowych firmy. Brand book to encyklopedia wiedzy na temat wizerunku i prezentacji firmy, szczegółowo opisująca czego możemy używać i jak, a…
Jako Brand purpose możemy uznawać niematerialny powód istnienia firmy, który definiuje, za pomocą jakich metod jej działalność pozytywnie zmienia życie klientów. Najprościej jednak mówiąc, jest to cel „wyższy”, dla którego dana marka została utworzona. Oczywiście, nie ma się co oszukiwać – nikt nie buduje przedsiębiorstwa charytatywnie i wyłącznie ze względu na ideologię, czy pasję do…