Inteligencja emocjonalna – zrozumieć emocje
Emocje, jak sobie z nimi radzić, dlaczego się pojawiają i czy można na nie wpływać? Zrozumieć emocje, wstęp do inteligencji emocjonalnej.
Pon - pt 8:00-20:00
Emocje, jak sobie z nimi radzić, dlaczego się pojawiają i czy można na nie wpływać? Zrozumieć emocje, wstęp do inteligencji emocjonalnej.
Emocje kształtują naszą rzeczywistość. To od nich zależy, jak widzimy świat, działamy, czujemy się ze sobą i z innymi. Energia emocji wpływa na przestrzeń wokół nas. Dobra i pozytywna przynosi pozytywne zmiany wokół i ludzi, wraca do nas. Negatywna energia, na niepozytywne zdarzenia. Brak mocy, konsekwencji, toksyczne relacje. To prawda. I ja tam byłam, jestem. Pamiętam,…
Porzucić sukces, żeby go osiągnąć? Czasem cel – zdobycie sukcesu, przesłania oczy, nie pozwalając go osiągnąć. Czy zastanawiałeś się, po co właściwie Ci sukces i czym on jest dla Ciebie? Pragniemy pieniędzy, bo trzeba utrzymać dom, żyć na odpowiednim poziomie? Pragniemy stabilizacji, spokoju? Potrzebujemy prestiżu, uznania? Wszystkie trzy pragnienia mają swoją przyczynę, a często odpowiedzialna…
Usłysz Zawodowo słucham i dziś wiem, że to jedna z najważniejszych rzeczy, jakie się nauczyłam. Gdyż często bardzo chcemy być wysłuchani, uznając, że nasze problemy są ważne, jednak rzadziej słuchamy. Przerywając, odbierając inaczej, niż było w zamiarze, obrażając się czy ignorując potrzeby innych. Powodem jest czasem zranione, zaniedbane ego w przeszłości ego, egocentryzm, postrzeganie świata…
Podstawą stworzenia skutecznej strategii marketingowej jest wyznaczenie celów, do których marka dąży. Łatwo powiedzieć, trudniej jednak wykonać. Tu z pomocą przychodzi metoda SMART. Jej nazwa to połączenie pierwszych liter angielskich nazw cech, które każdy cel powinien spełniać, więc: S (Specific / Sprecyzowany) – cel musi być konkretny, szczegółowo określony. M (Measurable / Mierzalny) – dobrze,…
1000 myśli naraz, analiza różnych schematów, dopisywanie scenariuszy, zauważanie szczegółów, których inni nie widzą i bombardowanie umysłu bodźcami i emocjami. Tak przeładowany umysł, może być zmęczony podekscytowaniem, nie potrafi się wyciszyć i odpocząć. Spotyka to 20 – 30% ludzi. Odpowiedzialna jest za to bardzo rozbudowana prawa połowa mózgu, której zadaniem jest przetwarzanie bodźców i emocji….
Jako Brand purpose możemy uznawać niematerialny powód istnienia firmy, który definiuje, za pomocą jakich metod jej działalność pozytywnie zmienia życie klientów. Najprościej jednak mówiąc, jest to cel „wyższy”, dla którego dana marka została utworzona. Oczywiście, nie ma się co oszukiwać – nikt nie buduje przedsiębiorstwa charytatywnie i wyłącznie ze względu na ideologię, czy pasję do…