Jak pokonać strach przed zmianą pracy?
Pon - pt 8:00-20:00
Jak poradzić sobie ze stresem w biznesie? Stres jest nieodzowną częścią życia, a już na pewno biznesu, co więcej czasami napędza nas do działania, kreatywności, szukania rozwiązań. Tak więc w konsekwencji można go uznać czasami za pozytywny. Dobrze go więc jest zaakceptować i nauczyć się z nim żyć. Jeśli jednak niekorzystnie wpływa na nasze zdrowie…
Wynik, który spala. Kiedy należy odpuścić? W refleksji po rozmowie z klientem, kt óry przyszedł ułożyć strategię marketingową. Ponieważ wszyscy mówią o tym, żeby cel ustawić, mierzyć i tak dalej. Odpuszczać wynik musiałam nauczyć się, czasem zapala mi się żółta lampka. Powrót do wiary i pewności, że spokój jest największym źródłem kreatywności i spełnienia. Tak,…
Jak to jest z tą konkurencją? Jadąc samochodem, zobaczyłam najbardziej kolorową i pachnącą konkurencję jaką znam, wiedziałam, że muszę tu wrócić. Butiki kwiatowe jeden przy drugim, to taki urokliwy temat. Chciałam sobie odpowiedzieć na ostatnio nurtujące mnie pytanie, jak to jest z tą konkurencją? Patrząc przez okno samochodu myślałam jak cudownie, tak zgodnie pracują…
Czy warto być START-UP? Dnia 14 listopada odbyła się konferencja START-UP w Bydgoszczy organizowana przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego. Byłam :). Oprócz pysznego kateringu ;), dowiedziałam się co to jest start-up, gdzie może pozyskać finansowanie i czemu wielu się nie udaje. Łukasz Ozimek – Koordynator wojewódzki Start-up Poland, Dyrektor Operacyjny Exea Smart Space przemawiał jako pierwszy,…
Kryzys – załamanie emocjonalne często z objawami somatycznymi na skutek zdarzenia. Czasem nieświadomie przywołanego, a czasem , niespodziewanego. Charakteryzuje się zalewanie się emocjami smutku, złości, rozpaczy. Jeśli dotyczy własnych emocji, każdy ważny, obojętnie z jakiego powodu, utraty pracy, bliskiej osoby, wypalenia czy innego powodu… Jeśli obecnie przeżywasz kryzys, nie mogę sobie wyobrazić, jaki to ból….
Podstawą stworzenia skutecznej strategii marketingowej jest wyznaczenie celów, do których marka dąży. Łatwo powiedzieć, trudniej jednak wykonać. Tu z pomocą przychodzi metoda SMART. Jej nazwa to połączenie pierwszych liter angielskich nazw cech, które każdy cel powinien spełniać, więc: S (Specific / Sprecyzowany) – cel musi być konkretny, szczegółowo określony. M (Measurable / Mierzalny) – dobrze,…