Marketing 360 stopni.

🎯 Marketing 360 stopni to podejście, które obejmuje w swej strategii wszystkie punkty styku z klientem. Można śmiało powiedzieć, że to podejście podążające za grupą docelową oraz jej ścieżką zakupową. Co jeszcze jest istotne, to synergia między światem online, a offline. Chodzi więc o to, aby odbiorcy natrafiali na przekaz marki na każdym możliwym kroku, jednak co istotne — należy go dostosować do nich, a także nie dać poczucia narzucania się, czy „spamu”.

👉 Przykładowo więc, jadąc przez miasto, widzimy billboard z kampanią marki X, a w radio słyszymy komunikat reklamowy, aby następnie po powrocie do domu zobaczyć jeszcze spot telewizyjny i promocję na mediach społecznościowych.

☑ W takich działaniach najważniejsza jest znajomość grupy docelowej, należy precyzyjnie określić, kim są, czym się zajmują, czego się obawiają, czego pragną i co bardzo istotne — gdzie można ją spotkać. Czy raczej spędzają czas w sieci, czy może wolą gromadzić rzeczywiste doświadczenia?

🗨 Dzięki takiej praktyce zwiększona zostaje ilość tzw. touchpoints (punktów styku klienta z marką), rośnie jej rozpoznawalność, a w przypadku, gdy działania zostaną dobrze przeprowadzone — również opinia odbiorców może stać się pozytywna, a relacja, zaufanie i przywiązanie do firmy rozbudowane. Dodatkowo obecność w różnych miejscach pozwala na bardziej rozbudowane analizy, lepsze poznanie zachowania grupy docelowej oraz dostosowanie kampanii do jej potrzeb.

____

I rozpalimy Twój marketing.

Social Media z duszą.

Zapraszamy

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *