Jak wykorzystać Tik Tok do budowania świadomości marki?

Platforma Tik tok jest obecnie jedną z chętniej wykorzystywanych przez użytkowników — nic dziwnego, algorytm został bowiem tak dostosowany, aby każdy otrzymał treści znajdujące się w jego kręgu zainteresowań, a także propozycje nowych.

Dla wielu jest to forma rozrywki, nawiązywania i podtrzymywania interakcji z bliskimi (np. przez udostępnianie im filmików), czy innymi użytkownikami (np. przez dyskusję w komentarzach), a czasem także źródło wiedzy i rozwoju osobistego. Aż szkoda nie wykorzystać takiego potencjału do rozwoju własnej marki!

🔎 Przede wszystkim mamy możliwość:
▪ prezentacji produktu i oferty;
▪ pokazania kulis naszej pracy i zespołu;
▪ docierania do grupy docelowej;
▪ ustawienia płatnej reklamy;
▪ śledzenia statystyk konta.

O czym warto pamiętać?
✔ różnorodność — eksperymentowanie z różnymi formami przekazu tak, aby odbiorcy szybko się nie znudzili;
✔ budowanie relacji — jako odbiorcy wolimy zobaczyć człowieka prezentującego lub opowiadającego o produktach niż tylko przedmiot;
✔ zaskoczenie — na samym początku warto przykuć uwagę np. dynamicznym efektem wideo, intrygującym hasłem;
✔ trendy — warto je wykorzystać, jednak należy się zastanowić, czy pasują do charakteru marki;
✔ wchodzenie w interakcje — np. odpowiadanie na komentarze użytkowników;
✔ regularność — dobrze jest ustalić stały harmonogram publikacji, testując przy tym, które dni i godziny są najlepsze dla naszej grupy odbiorców;
✔ jakość — należy zadbać o dobrą jakość i stabilny obraz, a także wyraźny dźwięk;
✔ hasztagi — pozwalają dotrzeć do zainteresowanych osób.

Promujesz swój biznes na tej platformie? Podziel się w komentarzu swoimi sukcesami!
____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *