Marketing rekrutacyjny.
Marketing rekrutacyjny opiera się na precyzyjnie określonych działaniach, których celem jest dotarcie do potencjalnych kandydatów na pracowników, aby zachęcić ich do wzięcia udziału w procesie rekrutacji na dane stanowisko.
Można powiedzieć, że minęły już czasy, gdy pracownicy tkwili w przekonaniu, że są skazani na swoją pracę i tkwili w niej mimo dyskomfortu. Obecnie większość z nas pragnie czerpać satysfakcję z wykonywanego zawodu, tak więc wybór pracodawcy jest świadomą decyzją. Dotyczy to szczególnie wysoko wykwalifikowanych osób lub specjalistów w rzadkiej dziedzinie — wówczas często to firma o nich zabiega, a nie odwrotnie.
Zastosowanie marketingu rekrutacyjnego pozwala:
skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji;
zbudować pozytywny wizerunek marki jako uczciwego pracodawcy;
zwiększyć świadomość marki;
dotrzeć do większego grona osób o pożądanym doświadczeniu i umiejętnościach;
stworzyć zgrany zespół osób, które faktycznie chcą w danym miejscu być i działać na rzecz firmy.
Warto wypróbować różne metody dotarcia do grupy docelowej — od ogłoszeń na specjalistycznych portalach, aż po reklamę w gazecie. Jednak najważniejsze, aby działania były zaplanowane i poparte strategią.
____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy