Autentyczna marka czy jest możliwa?
Jak być autentycznym w Internecie, czy to możliwe? Jak budować autentyczną i w zgodzie sobą markę? Czy Internet jest prawdziwy?
Pon - pt 8:00-20:00
Jak być autentycznym w Internecie, czy to możliwe? Jak budować autentyczną i w zgodzie sobą markę? Czy Internet jest prawdziwy?
Praktycznie w każdej dziedzinie życia możemy obserwować dynamiczny postęp technologiczny, nie inaczej jest z marketingiem, w którym również coraz częściej korzysta się z możliwości, jakie oferuje sztuczna inteligencja. Jednak czy sama technologia sprawia, że nie jest już potrzebny człowiek do pracy…?
Amazon został założony przez Jeffa Bezosa w 1994 r. i jest obecnie najpopularniejszym sklepem internetowym na świecie. Dla nas to możliwość wygodnych zakupów online, lecz stoi za tym cała strategia biznesowa i marketingowa oraz szereg działań ukierunkowanych na pozyskanie, czy zatrzymanie klientów. Co więc stoi za fenomenem firmy Amazon? Klient jest zawsze na pierwszym miejscu…
Media społecznościowe są dla wielu z nas obecnie drugim życiem, niezaprzeczalnie rosną w siłę. Jednak czy wiesz, że to nie tylko przestrzeń na kontakty towarzyskie, szukanie inspiracji, czy nawet zaznaczanie obecności marki w sieci? Mają one także ogromny potencjał sprzedażowy! Social selling z definicji to wykorzystanie social mediów, aby pierw zbudować zaufanie i relację, a…
Trzy aspekty, które uwolnią Cię i mają wpływ na silną markę Wstyd Kiedyś czułam wstyd, że coś nie wypada. Wstydzić się siebie? 😊 Wstydzić się bo ktoś uważa, że jestem śmieszna? 😊 Najbardziej w swojej głowie, słysząc to. 😉 Pamiętam, a czasem zapominam. Nadmierny słowotok, niby niechcące zaznaczanie ważnych dla mnie informacji, żeby pokazać światu jaka jestem dobra, inteligentna,…
sukcesu jest inspirującym case study strategii biznesowej i marketingowej. Co ma wpływ na pozycję na rynku Apple? Innowacja – marka zawsze stawiała na innowacje i wprowadzanie nowych technologii. To firma, która nie boi się wyznaczania nowych standardów i tworzenia produktów zmieniających nasze życie. Przykładem jest iPhone, będący rewolucją dla sposobu, w jaki korzystamy z telefonów…
Brand promise, czyli obietnica marki to element tworzący tożsamość firmy. Określa, jakie zobowiązania podejmuje ona wobec swoich klientów: na co mogą liczyć podczas kontaktu z nią; jaką jakość produktów lub usług otrzymają; jakie będą ceny. O czym warto pamiętać? Obietnicę należy komunikować często, na każdym kanale obecności firmy oraz podczas każdego kontaktu z klientem; powinna być ona możliwa do spełnienia; marka…
O kurczę, zapisuję film na później, ponieważ akurat nie mam jak odtwarzać dźwięków. Fajnie byłoby gdybyś dodała do nagrania krótką notatkę, która streści o czym mówisz 😉
Jasne, nie wpadłam na to, dałam ten film na próbę, zaraz edytuję
🙂
Bardzo ciekawy filmik. Zgadzam się, że nie jest dobrze dopasowywać się do klienta, bo to buduje konflikt wewnętrzny. Każdy znajdzie mniejszą lub większą grupę docelową, która będzie pasować do tego, co proponujemy. Ja piszę bloga między innymi o filozofii. Na początku zastanawiałam się, czy w ktokolwiek będzie chciał czytać coś takiego. Ale stwierdziłam, że skoro mnie brakuje takich treści w internecie, to być może innym też brakuje.
I jak wyniki, znalazłaś czytelników, brawo!
I jak znalazałaś swoich czytelników, brawo!