Blog

Home » Blog » Strona 12

Rozpalamy marketing, marki z duszą – napisz do nas!

Reklama_Facebook

Popełniamy reklamy na FB

|
|
Jedni kupują motory po 40, a ja oglądam reklamy 😀 Każdy ma swój kryzys wieku średniego 😉 Reklamy na FB Wszędzie możecie usłyszeć, Facebook to platforma rozrywkowa, ciężko tam sprzedawać, powinno się budować jedynie relacje. Więcej, sama to niedawno pisałam 😉 Według mnie, jest jeden wyjątek. Reklama zawsze trafi do osób zainteresowanych, jeśli dobrze wybierzesz…
Czytaj więcej Popełniamy reklamy na FB
Fanpage

Jak prowadzić fanpage na Facebooku

|
|
Jak prowadzić fanpage na Facebooku Prowadzenie swojego profilu na Facebooku nie jest wbrew pozorom dla wszystkich takie proste. Często widzę zrezygnowanie i skargi na brak reakcji fanów. Przede wszystkich należy podkreślić, że nieaktualny fanpage jest mniej korzystny niż go brak. Ostatnio nauczyciel z matematyki mojej córki, nie kojarząc jej, powiedział, niech Pani poczeka, zobaczę ją…
Czytaj więcej Jak prowadzić fanpage na Facebooku
kolory_marki

Jaki kolor wybrać przy tworzeniu marki firmy?

|
|
Jaki kolor wybrać przy tworzeniu marki firmy?   Wiele można przeczytać o marce osobistej. Dzisiaj chciałam napisać jednak o czymś innym, wydaje mi się nieco pomijanym, a mianowicie o kolorach w biznesie. Kolor strony, a w szczególności logo będzie z nami, przez długi czas, a zmiana kolorów marki jest trudna i często wymaga wielu zabiegów…
Czytaj więcej Jaki kolor wybrać przy tworzeniu marki firmy?
pokolenie z

Jak prowadzić sprzedaż na różne pokolenia X Y Z

|
|
Jak prowadzić sprzedaż na różne pokolenia X Y Z Idąc za ciosem po ostatnim wpisie, zastanawiałam się czy różnice pokoleniowe można wykorzystać przy procesie  sprzedaży i doszłam do pewnych wniosków. Obecnie w Polsce mieszają się różne pokolenia zwane X Y Z oraz Baby boomers Pokolenie Baby boomers to osoby urodzone w latach 1946-1964, rzadko chcą korzystać…
Czytaj więcej Jak prowadzić sprzedaż na różne pokolenia X Y Z

Jak sprawdzić słowa kluczowe konkurencji

|
|
Jak sprawdzić słowa kluczowe konkurencji Trochę niedoceniane narzędzie, ale dużo rzeczy można sprawdzić w źródle strony, korzystając ze skrótu na klawiaturze CTR U lub ewentualnie  używając prawego klawisza myszki i komendy wyświetl źródło strony. W treści www możliwe jest  zidentyfikowanie informacji o meta title i meta description , czyli tytule i opisie gdzie  często wplata się…
Czytaj więcej Jak sprawdzić słowa kluczowe konkurencji

Czy warto być START-UP?

|
|
Czy warto być START-UP? Dnia 14 listopada odbyła się konferencja START-UP w Bydgoszczy organizowana przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego. Byłam :). Oprócz pysznego kateringu ;), dowiedziałam się co to jest start-up, gdzie może pozyskać finansowanie i czemu wielu się nie udaje. Łukasz Ozimek – Koordynator wojewódzki Start-up Poland, Dyrektor Operacyjny Exea Smart Space przemawiał jako pierwszy,…
Czytaj więcej Czy warto być START-UP?

Rozpalamy marketing, marki z duszą – napisz do nas!