Blog
Rozpalamy marketing, marki z duszą – napisz do nas!
Emoji marketing
Emoji, jak ich nie lubić…? Dzięki tym małym ikonkom możemy wyrazić swój nastrój czy podkreślić treść komunikatu. Nadają słowom mniej formalny wydźwięk, przykuwają uwagę, angażują i angażują emocjonalnie.
Sposoby na budowanie zaangażowanej społeczności.
Miarą świadomości marki jest ilość osób, która o niej wie i ma wobec niej dane (najlepiej pozytywne) odczucia, a jednym ze składników budowania rozpoznawalności jest docieranie do nowych odbiorców i zatrzymywanie ich ze sobą na dłużej.
Czy warto działać na Linkedin?
Jak najlepiej wytłumaczyć osobie, która nie słyszała o Linkedin czym jest? To taki Facebook ale biznesowy
Jakie programy ułatwiają tworzenie treści?
„Content is king” – to popularny esej, który Bill Gates napisał już w 1996 roku, a stwierdzenie to jest obecnie bardziej aktualne niż kiedykolwiek. Jednak stworzenie wartościowej treści nie zawsze jest łatwe. Pierwszą sprawą jest sam pomysł, a kolejną jego realizacja w ciekawy dla odbiorców sposób.
Jak zwiększyć zasięg relacji na Instagramie?
Instastories pozwala na tymczasowe dodanie treści do naszego profilu i jest wspaniałym narzędziem do budowania relacji z odbiorcami. Możemy podzielić się kawałkiem życia swojego lub naszej marki np. przemyślenia, sukcesy, wydarzenia.
Landing page
👉 Landing page, czyli „strona lądowania” lub „strona docelowa” jest szczególnym rodzajem strony, której zadaniem jest nakłonienie odbiorców do wykonania określonej aktywności. 👉 Podczas, gdy strona główna marki zwykle jest dość obszerna, ma menu, zakładki, czasem blog, to landing page ma zawierać jedynie najważniejsze informacje, a jej wyróżnikiem jest prostota. 👉 Landing page…
Efekt czystej ekspozycji
Jak wiadomo marketing czerpie wiedzę z psychologii. W końcu jego celem jest oddziaływanie na klienta – wywoływanie w nim określonych emocji, czy sprawianie, że podejmie konkretne decyzje.
Przydatne narzędzia w mediach społecznościowych.
Jeśli możesz ułatwić sobie pracę, to to zrób Przychodzimy dziś ze szybką ściągawką darmowych () narzędzi, których pomoc jest nieoceniona podczas prowadzenia kanałów w mediach społecznościowych!
Tik tok dla biznesu
Świat się zmienia, a wraz z nim Social Media. Nie pamiętamy, kiedy pojawił się Facebook, niektórzy może wiedzą, że kiedyś mówiono, że Instagram jest dla dzieci. Dziś wiadomo po tym, jak szybko rozwija się Tiktok, a Facebook i YouTube stawia na krótkie filmy, że następuje era filmowa. Nazywa się to nawet „tiktokizacją”
Slow marketing
Nie ma co ukrywać, że tempo naszego codziennego życia jest szybkie, dlatego tak bardzo kuszący wydaje się trend „SLOW”: slow life, slow food, slow fashion. Oczywiście również marketing nie pozostaje poza tym trendem — w końcu jednym z jego zadań jest kreowanie i wykorzystywanie modnych zjawisk.
Jak rozwijać markę osobistą jako psycholog?
Życie psychologa do łatwych nie należy – wymagające studia, intensywne praktyki zawodowe, długotrwałe zdobywanie doświadczenia i konieczność ciągłego dokształcania się.
Recykling treści
Recykling jest ostatnio bardzo popularny, prawdopodobnie dlatego, że wzrosła społeczna świadomość na ten temat. Jednak nie każdy wie, że pojęcie to może odnosić się również do marketingu!
Szukaj
Kategorie
- Bez kategorii
- Emocje, inteligencja emocjonalna
- Marka osobista i firmy
- Ogólne
- Refleksje
- Rozwój osobisty
- SEO
- Social Media
Newsletter
Ostatnie wpisy
Rozpalamy marketing, marki z duszą – napisz do nas!