Blog
Rozpalamy marketing, marki z duszą – napisz do nas!
Popełniamy reklamy na FB
Jedni kupują motory po 40, a ja oglądam reklamy 😀 Każdy ma swój kryzys wieku średniego 😉 Reklamy na FB Wszędzie możecie usłyszeć, Facebook to platforma rozrywkowa, ciężko tam sprzedawać, powinno się budować jedynie relacje. Więcej, sama to niedawno pisałam 😉 Według mnie, jest jeden wyjątek. Reklama zawsze trafi do osób zainteresowanych, jeśli dobrze wybierzesz…
Jak prowadzić fanpage na Facebooku
Jak prowadzić fanpage na Facebooku Prowadzenie swojego profilu na Facebooku nie jest wbrew pozorom dla wszystkich takie proste. Często widzę zrezygnowanie i skargi na brak reakcji fanów. Przede wszystkich należy podkreślić, że nieaktualny fanpage jest mniej korzystny niż go brak. Ostatnio nauczyciel z matematyki mojej córki, nie kojarząc jej, powiedział, niech Pani poczeka, zobaczę ją…
Jaki kolor wybrać przy tworzeniu marki firmy?
Jaki kolor wybrać przy tworzeniu marki firmy? Wiele można przeczytać o marce osobistej. Dzisiaj chciałam napisać jednak o czymś innym, wydaje mi się nieco pomijanym, a mianowicie o kolorach w biznesie. Kolor strony, a w szczególności logo będzie z nami, przez długi czas, a zmiana kolorów marki jest trudna i często wymaga wielu zabiegów…
Jak prowadzić sprzedaż na różne pokolenia X Y Z
Jak prowadzić sprzedaż na różne pokolenia X Y Z Idąc za ciosem po ostatnim wpisie, zastanawiałam się czy różnice pokoleniowe można wykorzystać przy procesie sprzedaży i doszłam do pewnych wniosków. Obecnie w Polsce mieszają się różne pokolenia zwane X Y Z oraz Baby boomers Pokolenie Baby boomers to osoby urodzone w latach 1946-1964, rzadko chcą korzystać…
Jak wybrać agencję seo
Jak wybrać agencję seo Niestety znam przypadki, że niektóre agencje seo czyli od pozycjonowania witryny, oszukują lub naciągają swoich klientów. Temat kilka razy przewiał się w Internecie, ja chcę napisać to od strony firmy, która sparzyła się na agencjach oraz pozycjonuje sama i wie ile to kosztuje pracy. Biedny płaci dwa razy Nie licz na…
Pokolenie Z
Pokolenie Z Mogę napisać o konferencji organizowanej przez Nokię, kobiety w IT, nie żałuję, że poszłam. W tym dniu byłam obecna na dwóch konferencjach. Biznes Trendy i właśnie organizowanej przez Nokię. Żałuję, że nie mogłam być na całej konferencji Biznes Trendy, ponieważ mam niedosyt i nie mogę wyrazić opinii, zbyt krótki czas i nie…
Jak sprawdzić słowa kluczowe konkurencji
Jak sprawdzić słowa kluczowe konkurencji Trochę niedoceniane narzędzie, ale dużo rzeczy można sprawdzić w źródle strony, korzystając ze skrótu na klawiaturze CTR U lub ewentualnie używając prawego klawisza myszki i komendy wyświetl źródło strony. W treści www możliwe jest zidentyfikowanie informacji o meta title i meta description , czyli tytule i opisie gdzie często wplata się…
Czy warto być START-UP?
Czy warto być START-UP? Dnia 14 listopada odbyła się konferencja START-UP w Bydgoszczy organizowana przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego. Byłam :). Oprócz pysznego kateringu ;), dowiedziałam się co to jest start-up, gdzie może pozyskać finansowanie i czemu wielu się nie udaje. Łukasz Ozimek – Koordynator wojewódzki Start-up Poland, Dyrektor Operacyjny Exea Smart Space przemawiał jako pierwszy,…
Szukaj
Kategorie
- Emocje, inteligencja emocjonalna
- Marka osobista i firmy
- Ogólne
- Refleksje
- Rozwój osobisty
- SEO
- Social Media
Newsletter
Ostatnie wpisy
Rozpalamy marketing, marki z duszą – napisz do nas!