coachbiz-logocoachbiz-logo
Zadzwoń i zapytaj
+48 577 853 535
Jestem dostępna w godzinach
Pon - pt 8:00-20:00
Pozostań w kontakcie
k.rycharska@coachbiz.pl
  • Witaj
  • O nas
  • Oferta
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt
  • Konsultacja
  • Sklep
  • Branża psychologiczna i rozwojowa
  • Prowadzenie profili Social Media
Katarzyna Rycharska Katarzyna Rycharska
  • Witaj
  • O nas
  • Oferta
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt
  • Konsultacja
  • Sklep
  • Branża psychologiczna i rozwojowa
  • Prowadzenie profili Social Media

Blog

O mnie /  Blog
 
SEO

Jak sprawdzić słowa kluczowe konkurencji

  • Katarzyna
  • 16 listopada, 2017
  • jak sprawdzić słowa kluczowe, jakie słowa kluczowe ma konkurencja, pozycjonowanie, seo, słowa kluczowe

Jak sprawdzić słowa kluczowe konkurencji

  • Trochę niedoceniane narzędzie, ale dużo rzeczy można sprawdzić w źródle strony, korzystając ze skrótu na klawiaturze CTR U lub ewentualnie  używając prawego klawisza myszki i komendy wyświetl źródło strony. W treści www możliwe jest  zidentyfikowanie informacji o meta title i meta description , czyli tytule i opisie gdzie  często wplata się słowa kluczowe. Widać oczywiście tytuł w Google po wpisaniu strony, ale często jest długi i nie wyświetla się cały, więc lepiej sprawdzić w źródle. W tytule zawiera się zwykle słowa kluczowe, za pomocą, których ma być znajdowana strona. W źródle strony można poszukać również czy nie ma tekstów umieszczanych w celu prowadzenia content marketingu i pozycjonowania na tak zwany długi ogon.
  • Jeśli posiadasz konto w Adwords to możesz skorzystać z narzędzia, planer słów kluczowych. Korzystając z opcji wyszukaj słowa za pomocą wyrażenia, witryny. Tu możesz wpisać stronę konkurencji, google przeskanuje ją i zaproponuje podobne wyrażanie do stosowanych przez tę firmę.

planer slow kluczowych 300x116 - Jak sprawdzić słowa kluczowe konkurencji

  • komenda  site: nazwastrony. Dzięki wpisania w wyszukiwarce GOOGLE słowa site z nazwą strony, możemy sprawdzić po jakich hasłach są zaindeksowane podstrony. Nie uzupełni to oczywiście Twojej wiedzy na temat słów kluczowych tej firmy, ale da Ci obraz jaka zawartość jest na stronie.
  • przydatne narzędzia do monitoringu słów kluczowych również konkurencji to: https://www.semstorm.com/pl https://moz.com/researchtools/ose/
  • Przy tej stronie, którą masz wymienioną poniżej, oprócz informacji o optymalizacji witryny, sprawdzisz również jakie na stronie są używane słowa kluczowe http://secureglass.net/seo-analizator
  • Załóż alerty google i monitoruj pojawianie się interesujących Cię słów kluczowych w Internecie https://www.google.pl/alerts

Mam nadzieję, że artykuł Ci się przydał 🙂

Jeśli masz pytania pisz do mnie 🙂

slowa kluczowe 300x199 - Jak sprawdzić słowa kluczowe konkurencji

 

pozdrawiam

Katarzyna

Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
Refleksje

Czy warto być START-UP?

  • Katarzyna
  • 15 listopada, 2017
  • pomysł na biznes, startup

Czy warto być START-UP?

Dnia 14 listopada odbyła się konferencja START-UP w Bydgoszczy organizowana przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego.

Byłam :).

Oprócz pysznego kateringu ;), dowiedziałam się co to jest start-up, gdzie może pozyskać finansowanie i czemu wielu się nie udaje.

Łukasz Ozimek – Koordynator wojewódzki Start-up Poland, Dyrektor Operacyjny Exea Smart Space przemawiał jako pierwszy, wszystko dla Was zapisałam (chyba;)

Start-up to tymczasowa organizacja poszukująca skalowanego, powtarzalnego biznesu.

Ładna definicja  prawda:).

Jest podobno 20 powodów, dlaczego się nie udaje startupowcom, w tym 3 najważniejsze.

  1. brak potrzeb rynkowych
  2. brak środków
  3. niewłaściwy zespół

Startup powinien mieć wizję, którą będzie mógł wdrożyć. Stworzyć na jej podstawie model biznesowy, stosować w tym celu narzędzia biznesowe. Wdrożenie powinno zakładać określone ramy czasowe. Działania powinny być dynamicznie i pod presją czasu.

Wyróżniamy 5 etapów wdrożenia start-up

  • Strat
  • Zwykle polega to na tym, że znajdujemy potrzebę, coś nie działa i my szukamy rozwiązania. Samo znalezienie nie wystarcza, musimy się jeszcze dowiedzieć czy ktoś korzysta z naszych rozwiązań oraz czy ktoś nam za to zapłaci.
  • Powstaje MVP – Minimum Viable Product – czyli produkt – prototyp
  • Produkt Market Fit (BMF) – sprawdzamy czy ktoś już nie rozwiązał ten problem, czy ten produkt jest potrzebny, czy na rynek jest dla niego za szybko.
  • Następuje skalowanie w tym momencie dopiero poszukujemy inwestora lub innego środka finansowania (kredyt, czy środki z Unii Europejskiej)
  • Exit – wyjście inwestora, odkupienie udziałów.

Moje myślenie trochę się zmieniło, byłam przekonana, że dobry pomysł wystarczy, jednak potrzeba jest analiza rynku, biznesplan, no i dużo pieniędzy 🙂

Według Łukasz Ozimka, Startup nie zabija brak produktu ale brak klientów.

Statystyki Start-up:

wiek 30-35 lat, wyższe wykształcenie,

1/3 to kobiety,

28% zatrudnia obcokrajowca (głównie Ukraina)

1/5 ma w zespole naukowca

Finansowanie:

  • Inwestor, należy dokładnie przeanalizować umowę i pamiętać, że będzie on chciał na tym zarobić.
  • Środki z Unii Europejskiej, są specjalne firmy, które się tym zajmują, jednak ilość przyjętych wygranych wniosków jest niewielka
  • Kredyt – spotkanie, jak przypuszczam 😉 było promocją Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, proponuje ona kredyt na preferencyjnych warunkach

 

Tylko niewielkiemu procentowi Start-up udaje się rozpocząć biznes w ten sposób. Problemem jest nie tylko nie przeanalizowanie potrzeb rynku, ale również zbyt szybkie poddanie się. 

startup 169x300 - Czy warto być START-UP?stratup2 169x300 - Czy warto być START-UP?stratup1 169x300 - Czy warto być START-UP?

 

Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
Wstecz 1 … 8 9 10

SZUKAJ

KATEGORIE

  • Emocje, inteligencja emocjonalna
  • Marka osobista i firmy
  • Ogólne
  • Refleksje
  • Rozwój osobisty
  • SEO
  • Social Media

Newsletter

OSTATNIE WPISY

  • Jak odnieść sukces za pomocą marketingu wirusowego? 17 sierpnia, 2022
  • Komunikacja marketingowa 2 sierpnia, 2022
  • Na czym polega content marketing? 26 lipca, 2022
  • Uwaga! Oszustwa na wizytówkę Google Moja Firma! 19 lipca, 2022

Weź biznes w swoje ręce i napisz do mnie!

Kontakt

O MNIE

Powiedz jaki masz problem i w czym mogłabym Ci pomóc. Możesz spodziewać się ciężkiej pracy, prawdy, autentyczności, wiedzy i wsparcia. Skutecznie pomagam w biznesie i marketingu firmy.

OFERTA

KONSULTACJE BIZNESOWE

SZKOLENIA

USŁUGI

WAŻNE LINKI

  • Koszyk
  • Zamówienie
  • Regulamin
  • Klauzula RODO
  • Kontakt

ZNAJDZIESZ MNIE TU

ul. Kossaka 72
85-307, Bydgoszcz
woj. Kujawsko-pomorskie
Polska

(+48) 577 853 535

k.rycharska@coachbiz.pl

  • facebook
  • facebook-alt
  • linkedin
  • instagram
  • youtube
  • tiktok

© 2017 coachbiz.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.