Blog
Rozpalamy marketing, marki z duszą – napisz do nas!
Linkowanie.
Linkowanie to tworzenie sieci klikalnych odnośników wewnątrz strony internetowej lub poza nią.
KPI.
KPI (z ang. Key Performance Indicators) to kluczowy wskaźnik efektywności, którego zadaniem jest określenie skuteczności podejmowanych działań, wskazywanie, czy przynoszą one pożądane rezultaty oraz pozwalają osiągać założone cele.
Certyfikat SSL.
Certyfikat SSL jest cyfrowym plikiem lub fragmentem kodu, którego głównym zadaniem jest szyfrowanie danych oraz weryfikacja wiarygodności witryny.
SEO a SEM.
Niewykluczone, że szukając sposobów na wyróżnienie swojej marki, natknąłeś/ aś się na tajemniczo brzmiące pojęcia: SEO i SEM.
Lejek sprzedażowy.
Lejek sprzedażowy lub lejek zakupowy są reprezentacją ścieżki zakupowej klienta, zwracają uwagę na poszczególne etapy jego podróży, zanim kupi dany towar lub usługę.
BeReal.
BeReal to aplikacja, która została określona rewolucją w świecie mediów społecznościowych ze względu na swoją funkcjonalność i misję, która jej przyświeca.
ROPO.
Research Online, Purchase Offline – Wyszukaj w Internecie, kup stacjonarnie. To zjawisko, w którym gromadzimy informacje na temat danego produktu w sieci, jednak zakupu dokonujemy na żywo.
Wskaźnik ROI
ROI to skrót od angielskiego: return on investment. Można to przetłumaczyć jako zwrot z inwestycji, czyli miarę do oceny skuteczności podjętych działań. Daje informację, czy opłacało się podejmować dane kroki oraz, czy pożądane cele zostały zrealizowane w odpowiednim stopniu.
Marketing na Pinterest.
Pinterest to strona (oraz aplikacja), w której użytkownicy mogą tworzyć własne kolekcje interesujących grafik oraz filmików. Mają możliwość przesyłania swoich treści lub przeglądania „proponowanych” zawierających obrazki, zdaniem algorytmu, wpisujące się w ich gust.
Customer Experience.
Customer experience to sposób, w jaki odbiorcy postrzegają Twoją firmę oraz działania – chodzi m.in. o ich doświadczenia sensoryczne, emocjonalne, poznawcze. Analiza wrażeń klientów oraz modyfikacja działań tak, aby były, jak najlepsze, pozwalają na skuteczną realizację celów biznesowych.
Punkty styku klienta z marką.
Touchpoints, czyli punkty styku to fizyczne lub wirtualne miejsca i sytuacje, w których klient spotyka się z daną marką.
Koniec z nieuczciwymi praktykami?
Tuż po okresie świątecznym wiele sieci handlowych rozpoczyna sezonową wyprzedaż. Dla nas-klientów wydaje się to być wspaniałą okazją, aby kupić wymarzone rzeczy. Ale czy aby na pewno w praktyce jest tak kolorowo…?
Szukaj
Kategorie
- Bez kategorii
- Emocje, inteligencja emocjonalna
- Marka osobista i firmy
- Ogólne
- Refleksje
- Rozwój osobisty
- SEO
- Social Media
Newsletter
Ostatnie wpisy
Rozpalamy marketing, marki z duszą – napisz do nas!