coachbiz-logocoachbiz-logo
Zadzwoń i zapytaj
+48 577 853 535
Jestem dostępna w godzinach
Pon - pt 8:00-20:00
Pozostań w kontakcie
k.rycharska@coachbiz.pl
  • Witaj
  • O nas
  • Oferta
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt
  • Konsultacja
  • Sklep
  • Social media dla branży psychologicznej i rozwojowej
  • Prowadzenie profili Social Media
Katarzyna Rycharska Katarzyna Rycharska
  • Witaj
  • O nas
  • Oferta
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt
  • Konsultacja
  • Sklep
  • Social media dla branży psychologicznej i rozwojowej
  • Prowadzenie profili Social Media

Blog

O mnie /  Blog
 
pokolenie z
Social Media

Jak prowadzić sprzedaż na różne pokolenia X Y Z

  • Katarzyna
  • 20 listopada, 2017
  • pokolenie x, pokolenie y, pokolenie Z

Jak prowadzić sprzedaż na różne pokolenia X Y Z

Idąc za ciosem po ostatnim wpisie, zastanawiałam się czy różnice pokoleniowe można wykorzystać przy procesie  sprzedaży i doszłam do pewnych wniosków.

Obecnie w Polsce mieszają się różne pokolenia zwane X Y Z oraz Baby boomers

Pokolenie Baby boomers to osoby urodzone w latach 1946-1964, rzadko chcą korzystać z dobrodziejstw internetowych, często są nastawieni do nich dość wrogo. Preferują tradycyjne  kanały sprzedaży.

Pokolenie X to grupa urodzona między 1965-1979 zwana często pokoleniem PRL. Często z rozrzewnieniem spoglądająca w przeszłość. Ludzie, którzy często odrzucają świat wykreowany przez marketing z jednej strony oraz druga część nastawiona na uczucie luksusu, poprzez otaczacie się markowymi rzeczami, być może jako pozostałość po dawnych czasach i występujących w nich braku towaru. Często ta grupa ma problem ze sprawianiem sobie przyjemności zakupowych.  Sprzedaż raczej kierowałabym na emocje i rozbudzanie potrzeb.

Pokolenie Y – to osoby urodzone w Polsce między rokiem 1984 a 1997 . Z tą grupą wiąże się oswojenie nowinek technologicznych. Doskonale korzystają z dostępnych technologii cyfrowej. Podobno często mieszkają długo z rodzicami opóźniając wejście w samodzielność. Ważniejszy dla nich jest rozwój, jakość życia niż rzeczy materialne. Cechuje ich dobre wykształcenie, a przede wszystkim, cały czas dążenie do jego podnoszenia. Niestety panuje opinia, że są nielojalnymi pracownikami, sporą uwagę przywiązują do elastycznego czasu pracy. Pokolenie to jest najbardziej wykształconym ze wszystkich, z tego względu bardzo świadomym konsumentem, często bardzo asertywnym w decyzjach.  Być może sukcesem w sprzedaży będzie ukierunkowanie na pokazanie wartości i połechtania ich ego, ponieważ dla tej grupy bardzo ważne są  ambitne cele, realizacja i rozwój. Ta grupa jest dość wyspecjalizowana, często kupi dobry rower lub książkę,  a smartphon lub laptop jeśli będzie potrzebny do pracy ale znam przepadki, że  na przykład do gier 😉

O pokoleniu Z wspomniałam przy okazji innego wpisu.

http://oachbiz.pl/pokolenie-z/

Pokolenie Z nie zna czasów bez Internetu.  Jeśli im powiesz, że kiedyś nie było WiFi, to odpowiedzą ale jak to, pewnie trzeba poszukać zasięgu. Wychowani są w świecie powszechnej dostępności do wszystkiego, są bardzo roszczeniowi i przywiązani do luksu i wygody, ich  potrzebą  jest slogan “must have”. Ubrania muszą być markowe i im droższe tym lepsze. Marzenia ich to nowoczesna i ekskluzywna technologia. Sprzedaż się udaje, jeśli zakorzeni się w tym pokoleniu przekonanie, że to jest markowe i należy to mieć.

Jest to oczywiście moja subiektywna ocena i chętnie przeczytam, jakie Ty masz zdanie na ten temat 🙂

 

Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
Agencja Seo
SEO

Jak wybrać agencję seo

  • Katarzyna
  • 19 listopada, 2017
  • agencja seo, agencje seo

Jak wybrać agencję seo

Niestety znam przypadki, że niektóre agencje seo czyli od pozycjonowania witryny, oszukują lub naciągają swoich klientów.

Temat kilka razy przewiał się w Internecie, ja chcę napisać to od strony firmy, która sparzyła się na agencjach oraz pozycjonuje sama i wie ile to kosztuje pracy.

Biedny płaci dwa razy

Nie licz na to, że pozycjonowanie będzie kosztować 100 lub 200 PLN. To naprawdę kosztuje wiele zachodu.

Dobre seo to optymalizacja strony i tekstów. Jeśli masz sklep i powieliłeś teksty ze strony producenta, to jest duplikat content i Google wybierze ten tekst, który był pierwszy. Agencja powinna to zmienić i znam takie co to robią. Pomyśl więc ile czasu zajmie zmiana treści do 2000 produktów, tak by były unikatowe.

Marketing Content czyli pisanie wartościowych tekstów na Twoją stronę. Firma, która ma ograniczony budżet, na pewno nie napisze tekstów powyżej 300 znaków, a zaleca się 1000 i 2000. Przypuszczalnie w Twój tekst wplecie słowa kluczowe, ale będzie to w ten sposób:

Firma “Dzieckostars” jest wiodącym producentem zabawka dziecięca. 

Słowo kluczowe zabawka dziecięca jest, jest :), a że niegramatycznie, no cóż;)

Oprócz pisania treści na Twoją stronę, pozycjonowanie to zdobywanie tak zwanych backlinków i to najlepiej z wartościowych, moderowanych sssssssxckatalogów branżowych, które nie są bezpłatne.  Każdy wpis znowu powinien być unikatowy, będą chcieli to zrobić przy małym budżecie? Jeśli ma mało funduszy ograniczy się do spamerskich katalogów, forum czy blogów zewnętrznych.

Czytaj umowę

Naprawdę to nie slogan. Większość agencji będzie chciała podpisać umowę długoterminową. Zainwestowana praca musi się zwrócić, a na początku optymalizacja kosztuje najwięcej czasu. Zwróć uwagę jednak na kary umowne i okres wypowiedzenia. Widziałam umowy gdzie okres wypowiedzenia to 3 miesiące, a kara umowna to 50% wynagrodzenia. Firma, która była niezadowolona miała zapłacić 5000 PLN za taki okres wypowiedzenia.

Płatność za efekty

Przedsiębiorca myśli, super będę płacić dopiero jak będę w pierwszej 10, a co jeśli agencja używa tzw. techniki black seo, np. czyli spamowanie w niskowartościowych katalogach, pewnie i przez chwilę będziesz, ale co później?

Teraz na szczęście google zmienił algorytm, ale swego czasu, w moim przypadku, jedna z agencji musiała sprzątać spamerskie linki po innej “agencji” i myślę, że to kosztowało więcej czasu, niż je wpisywanie.

Jaka pozycja?

Z reguły umowy są tak skonstruowane, że płacisz np. 100 PLN od pozycji  3 do 10, później trochę więcej, może  120 PLN od 1 do 3. Przedstawię Ci jak wygląda  wyszukiwanie fraz.

agencje seo 300x266 - Jak wybrać agencję seo

Pierwsze 4 pozycje to płatna reklama w Adwords, później są wyniki z tak zwanego organicznego wyszukiwania, czyli to za co płacisz. Zgadnij  w ile linków klika potencjalny Klient. W pierwszy no może trzy pierwsze. Twoim celem powinno być znalezienie się na pierwszej pozycji i liczyć na to, że potencjalny nabywca wie, że pierwsze cztery to płatna reklama i ją ominie ;). Zwróć uwagę jak niska jest różnica między ceną za pierwsze trzy pozycje i za dalsze. Natomiast na 10 miejsce można się dostać, a na 1 już gorzej.

Czy pozycjonowanie Ci się opłaca?

Podam  Ci przykład. Mozolnie pozycjonowałam swoją witrynę i znalazłam się na naprawdę wysokojakościowe słowo na 9 pozycji. Byłam z siebie bardzo dumna, do czasu jak nie sprawdziłam Google search console. To słowo było w tygodniu kliknięte 2 razy. Mnie to kosztowało co najmniej 3 miesiące pracy po dwie godziny dziennie. Pomyśl gdybyś miał zapłacić teraz 100 PLN za tę frazę, słowo kosztowałaby Cię 10 PLN w miesiącu. Tymczasem używając reklamy Adwords, gdzie nigdy nie celuję na pierwsze pozycje, bo jak dla mnie za drogo, ale tak na 3-4. Wejść w jednym dniu było 30. Cena za kliknięcie 0,69 PLN.

Drugi aspekt: napisałam kilka artykułów na tak zwane pozycjonowanie na długi ogon. To są takie artykuły odpowiadające na zapytania użytkowników w rodzaju.

Jak zrobić maseczkę na twarz?

Co kupić dziecku na drugie urodziny?

Moje artykuły na długi ogon mają dziennie po 3o wyszukiwań. Poświęciłam na to 2 h. Zresztą nie oszukujmy się, ten artykuł też jest napisany na długi ogon na frazę pt. Jak wybrać agencję seo. W tytule nie postawiłam znaku zapytania, bo z reguły w wyszukiwaniach się go nie stawia ;).

Płatność za efekty ale do 500 PLN

To jest chyba moja ulubiona umowa. Stosowana przez jedną z firm z Bydgoszczy. Każda fraza ma Cię kosztować powiedzmy 120 PLN. Wybierasz 10 fraz, cieszysz się, że masz zapis, iż  zapłacisz nie więcej niż 500 PLN, myślisz sobie, super zapłacę tylko 500 PLN za aż 10 fraz. Później okazuje się że tylko 3 wypozycjonowanowe, bo resztę po co, jak budżet jest wyczerpany ;).

Żądaj raportów

I to nie tylko pozycji, ale wszystkich, które dokumentują jakie są działania agencji i mniej to zapisane w umowie.  Sprawdzaj agencję, najprostszym narzędziem jest Google search console, gdzie sprawdzisz ilość linków zewnętrznych i wewnętrznych  przyrastających do Twojej witryny, czy nie są prowadzone działania niekorzystne i naprawiane błędy np 404 strona nieznaleziona. Ucz się, nie bez powodu ciągle piszę, że niewiedza kosztuje najwięcej.

Przed podpisaniem umowy sprawdź jakie słowa kluczowe proponuje agencja

Zdarzyło mi się widzieć, podpisaną umowę na słowa kluczowe, które miały zerową wyszukiwalność. Jest dużo narzędzi do sprawdzania jakości słowa, najprostszym jest planer słów kluczowych pod Adwords (musisz założyć, ale nie korzystać, jeśli robisz to pierwszy raz, skorzystaj z darmowego bonu 200 PLN od Google, poczekaj aż przyjdzie na maila – gmail lub poproś o kontakt telefoniczny przy zakładaniu konta). Innym narzędziem jest  Google trends.

Jak więc wybrać agencję seo?

Powtórzę co znajdziesz w Internecie, nie ma złotego środka.

Myślisz sprawdzisz opinię w Internecie. Sama coś o tym wiem. Kiedyś jednej chciałam dać negatywną i zaraz po mojej negatywnej pojawiło się 10 pozytywnych przykrywając moją, prawdopodobnie napisanych przez pracowników.  W końcu mi się znudziło pisać :). Pomyślałam sobie dam na Facebooku :). To wyłąc zyli po mojej opinii możliwość ich dodawania. Opinia była słuszna. Jedno co uzyskałam to zgodzili się na rozwiązanie za  porozumiem bez kar.

Uważasz, że wybierzesz bardzo znaną, dużą agencję i teraz to będziesz pewien, że jak taka znana, to będą to robić dobrze. Pytanie ile firm z Twojej branży pozycjonują i którą “wypozycjonują” jako pierwszą 😉

Polecenie od kolegi. Być może koledze na przykład hydraulikowi z Wągrowca, łatwo było uzyskać top 3, ale czy przy ogólnopolskim sklepie to się uda?

Wybranie odpowiedniej agencji jest niezwykle trudne, szczerze,  ja próbowałam  4 razy. Za każdym razem byłam niezadowolona. W końcu sama się nauczyłam, a najwięcej się dowiedziałam ile to pracy kosztuje 😉

Dlatego rozumiem, że ktoś może chcieć to zlecić.

Jeśli masz wątpliwości co do wybranej agencji, skontaktuj się ze mną, przygotuję Ci raport na jej temat i sprawdzę umowę.

 

Czytaj więcej
Udostępnij
3 komentarze
Rozwój osobisty

Pokolenie Z

  • Katarzyna
  • 18 listopada, 2017
  • generacja Z, kobiety w IT, pokolenie Z

Pokolenie Z

 

Mogę napisać o konferencji organizowanej przez Nokię, kobiety w IT, nie żałuję, że poszłam. W tym dniu byłam obecna na dwóch konferencjach. Biznes Trendy i właśnie organizowanej przez Nokię. Żałuję, że nie mogłam być na całej konferencji Biznes Trendy, ponieważ mam niedosyt i nie mogę wyrazić opinii, zbyt krótki czas i nie zobaczenie wszystkich prelegentów, spowodował, że nie mogę być obiektywna. Jednak odniosę się do wyrażenia użytego na tej konferencji przez dwóch uczestników – pokolenie Z. Wydźwięk tego słowa był raczej niepozytywny, zresztą nawet sama definicja przytaczana przez Internet też raczej nie jest. Być może moje pokolenie, żyło w innych realiach i świat bez komputerów, na podwórku przy trzepaku jest dla nas wartością, a to co się teraz dzieje już nie?

Co to jest pokolenie Z?

Pokolenie Z – to pokolenie, dla których czymś naturalnym jest technologia i nie wyobrażają sobie świata bez niej. Nie przekonuje ich, że kiedyś nie było WiFi :). Nie lubi pisać ręcznie i wiedzę czerpie z Internetu, chętnie dzieli się nią przez Social Media, podobno bardzo trudno się usamodzielniają i mają trudności w nawiązywaniu relacji bezpośredniej, w odróżnieniu relacji nawiązywanej przez Internet.

Najprościej powiedzieć ta dzisiejsza młodzież :).  Czasów nie zmienimy. Fakt wszechobecności Internetu nie tylko pokolenia Z już jest. Ilu z nas, dziś nie ma Facebooka, czy nie korzysta z Internetu? Przygarniał więc kocioł garnkowi 😉

Czy pokolenie Z to określenie negatywne?

Dwa razy usłyszałam negatywny wydźwięk określenia pokolenie Z. Co więcej sama miałam takie zdanie, dopóki nie poszłam na konferencję Noki. I już nie chodzi, o to, że Nokia popularyzuje i przekonuje, że kobiety jak najbardziej mogą pracować w branży w IT. Każda z pracownic pokazywała jak spełnia się w tej branży, z pasją opowiadały o swojej pracy, a młode dziewczyny słuchały.  Co więcej w przerwach podchodziły i zadawały pytania przedstawicielkom Noki, które co ważne wszystko wyjaśniały bez patrzenia z góry i lekceważenia, pokazując swoją pasję i chętnie dzieląc się doświadczeniem jak równy z równym. Widziałam jak łamane były lody i  było budowane zaufanie w młodym pokoleniu. Młode kobiety czuły się ważne na tej konferencji, a to jest moim zdanie droga do sukcesu i dotarcia do młodego pokolenia.

Nokia przypomniała mi ważną rzecz, to my jesteśmy odpowiedzialni za młodzież. Do młodych ludzi docierać trzeba jak najwcześniej i kształtować ich. Skoro czasy są jakie są, to trzeba te narzędzia użyć. To jest nasza przyszła kadra pracownicza.  Szczerze to byłam zaskoczona tak dużą frekwencją, a jeszcze bardziej  zainteresowaniem, bo to tej pory myślałam, że jedynie czym się interesują to Snapchat, Instagram, Facebook mniej, bo tam rodzicie siedzą ;).

Czy stereotyp, że branża IT jest zarezerwowana dla mężczyzn został “obalony”?

Wiem, że można powiedzieć lekceważąco, pewnie Nokii brakuje ludzi i po to ta cała konferencja.  Ja powiem brawo Oni. Po konferencji wiem, że część młodych dziewczyn, zmieniła świadomość, że kobieta może pracować w IT, mają wiedzę, że nie jest łatwo i muszą uczyć się na przykład języka angielskiego. Dowiedziały się jak napisać CV i jak zachowywać się na rozmowach kwalifikacyjnych, ponieważ taki aspekt tam był. Starsza część uczestniczek wie co zrobić żeby się przebranżowić.

A ja uzmysłowiłam sobie, że pokolenie Z to nie tylko pokolenie Social Media, ale młodzi ludzie do których możemy dotrzeć, a nawet mamy obowiązek. Generalizowanie i lekceważenie ich  jest krzywdzące i powoduje zamknięcie się  ich na wirtualny świat, a prowadzenie dialogu, jak równy z równym, powoduje otwarcie na nowe możliwości.

Artykuł nie jest sponsorowany 😛

Właśnie trwa organizowana w ramach Światowy Tydzień Przedsiębiorczości Konferencja Konferencja "Kobiety w IT", której…

Opublikowany przez Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego na 17 listopada 2017

nokia2 225x300 - Pokolenie Z

Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
SEO

Jak sprawdzić słowa kluczowe konkurencji

  • Katarzyna
  • 16 listopada, 2017
  • jak sprawdzić słowa kluczowe, jakie słowa kluczowe ma konkurencja, pozycjonowanie, seo, słowa kluczowe

Jak sprawdzić słowa kluczowe konkurencji

  • Trochę niedoceniane narzędzie, ale dużo rzeczy można sprawdzić w źródle strony, korzystając ze skrótu na klawiaturze CTR U lub ewentualnie  używając prawego klawisza myszki i komendy wyświetl źródło strony. W treści www możliwe jest  zidentyfikowanie informacji o meta title i meta description , czyli tytule i opisie gdzie  często wplata się słowa kluczowe. Widać oczywiście tytuł w Google po wpisaniu strony, ale często jest długi i nie wyświetla się cały, więc lepiej sprawdzić w źródle. W tytule zawiera się zwykle słowa kluczowe, za pomocą, których ma być znajdowana strona. W źródle strony można poszukać również czy nie ma tekstów umieszczanych w celu prowadzenia content marketingu i pozycjonowania na tak zwany długi ogon.
  • Jeśli posiadasz konto w Adwords to możesz skorzystać z narzędzia, planer słów kluczowych. Korzystając z opcji wyszukaj słowa za pomocą wyrażenia, witryny. Tu możesz wpisać stronę konkurencji, google przeskanuje ją i zaproponuje podobne wyrażanie do stosowanych przez tę firmę.

planer slow kluczowych 300x116 - Jak sprawdzić słowa kluczowe konkurencji

  • komenda  site: nazwastrony. Dzięki wpisania w wyszukiwarce GOOGLE słowa site z nazwą strony, możemy sprawdzić po jakich hasłach są zaindeksowane podstrony. Nie uzupełni to oczywiście Twojej wiedzy na temat słów kluczowych tej firmy, ale da Ci obraz jaka zawartość jest na stronie.
  • przydatne narzędzia do monitoringu słów kluczowych również konkurencji to: https://www.semstorm.com/pl https://moz.com/researchtools/ose/
  • Przy tej stronie, którą masz wymienioną poniżej, oprócz informacji o optymalizacji witryny, sprawdzisz również jakie na stronie są używane słowa kluczowe http://secureglass.net/seo-analizator
  • Załóż alerty google i monitoruj pojawianie się interesujących Cię słów kluczowych w Internecie https://www.google.pl/alerts

Mam nadzieję, że artykuł Ci się przydał 🙂

Jeśli masz pytania pisz do mnie 🙂

slowa kluczowe 300x199 - Jak sprawdzić słowa kluczowe konkurencji

 

pozdrawiam

Katarzyna

Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
Refleksje

Czy warto być START-UP?

  • Katarzyna
  • 15 listopada, 2017
  • pomysł na biznes, startup

Czy warto być START-UP?

Dnia 14 listopada odbyła się konferencja START-UP w Bydgoszczy organizowana przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego.

Byłam :).

Oprócz pysznego kateringu ;), dowiedziałam się co to jest start-up, gdzie może pozyskać finansowanie i czemu wielu się nie udaje.

Łukasz Ozimek – Koordynator wojewódzki Start-up Poland, Dyrektor Operacyjny Exea Smart Space przemawiał jako pierwszy, wszystko dla Was zapisałam (chyba;)

Start-up to tymczasowa organizacja poszukująca skalowanego, powtarzalnego biznesu.

Ładna definicja  prawda:).

Jest podobno 20 powodów, dlaczego się nie udaje startupowcom, w tym 3 najważniejsze.

  1. brak potrzeb rynkowych
  2. brak środków
  3. niewłaściwy zespół

Startup powinien mieć wizję, którą będzie mógł wdrożyć. Stworzyć na jej podstawie model biznesowy, stosować w tym celu narzędzia biznesowe. Wdrożenie powinno zakładać określone ramy czasowe. Działania powinny być dynamicznie i pod presją czasu.

Wyróżniamy 5 etapów wdrożenia start-up

  • Strat
  • Zwykle polega to na tym, że znajdujemy potrzebę, coś nie działa i my szukamy rozwiązania. Samo znalezienie nie wystarcza, musimy się jeszcze dowiedzieć czy ktoś korzysta z naszych rozwiązań oraz czy ktoś nam za to zapłaci.
  • Powstaje MVP – Minimum Viable Product – czyli produkt – prototyp
  • Produkt Market Fit (BMF) – sprawdzamy czy ktoś już nie rozwiązał ten problem, czy ten produkt jest potrzebny, czy na rynek jest dla niego za szybko.
  • Następuje skalowanie w tym momencie dopiero poszukujemy inwestora lub innego środka finansowania (kredyt, czy środki z Unii Europejskiej)
  • Exit – wyjście inwestora, odkupienie udziałów.

Moje myślenie trochę się zmieniło, byłam przekonana, że dobry pomysł wystarczy, jednak potrzeba jest analiza rynku, biznesplan, no i dużo pieniędzy 🙂

Według Łukasz Ozimka, Startup nie zabija brak produktu ale brak klientów.

Statystyki Start-up:

wiek 30-35 lat, wyższe wykształcenie,

1/3 to kobiety,

28% zatrudnia obcokrajowca (głównie Ukraina)

1/5 ma w zespole naukowca

Finansowanie:

  • Inwestor, należy dokładnie przeanalizować umowę i pamiętać, że będzie on chciał na tym zarobić.
  • Środki z Unii Europejskiej, są specjalne firmy, które się tym zajmują, jednak ilość przyjętych wygranych wniosków jest niewielka
  • Kredyt – spotkanie, jak przypuszczam 😉 było promocją Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, proponuje ona kredyt na preferencyjnych warunkach

 

Tylko niewielkiemu procentowi Start-up udaje się rozpocząć biznes w ten sposób. Problemem jest nie tylko nie przeanalizowanie potrzeb rynku, ale również zbyt szybkie poddanie się. 

startup 169x300 - Czy warto być START-UP?stratup2 169x300 - Czy warto być START-UP?stratup1 169x300 - Czy warto być START-UP?

 

Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
Wstecz 1 … 11 12 13

SZUKAJ

KATEGORIE

  • Emocje, inteligencja emocjonalna
  • Marka osobista i firmy
  • Ogólne
  • Refleksje
  • Rozwój osobisty
  • SEO
  • Social Media

Newsletter

OSTATNIE WPISY

  • ROPO. 1 lutego, 2023
  • Wskaźnik ROI 27 stycznia, 2023
  • Marketing na Pinterest. 19 stycznia, 2023
  • Customer Experience. 17 stycznia, 2023

Weź biznes w swoje ręce i napisz do mnie!

Kontakt

O MNIE

Powiedz jaki masz problem i w czym mogłabym Ci pomóc. Możesz spodziewać się ciężkiej pracy, prawdy, autentyczności, wiedzy i wsparcia. Skutecznie pomagam w biznesie i marketingu firmy.

OFERTA

KONSULTACJE BIZNESOWE

SZKOLENIA

USŁUGI

WAŻNE LINKI

  • Koszyk
  • Zamówienie
  • Regulamin
  • Klauzula RODO
  • Kontakt

ZNAJDZIESZ MNIE TU

ul. Kossaka 72
85-307, Bydgoszcz
woj. Kujawsko-pomorskie
Polska

(+48) 577 853 535

k.rycharska@coachbiz.pl

  • facebook
  • facebook-alt
  • linkedin
  • instagram
  • youtube
  • tiktok

© 2017 coachbiz.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

Ta strona wykorzystuje pliki cookie
Klikając „Akceptuje cookies”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych.
Ustawienia cookiesAkceptuję cookies
Zarządzaj zgodami

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT