Blog

Home » Blog » Strona 13

Rozpalamy marketing, marki z duszą – napisz do nas!

Uwaga! Oszustwa na wizytówkę Google Moja Firma!

|
|
Niedawno poruszaliśmy kwestię wizytówki Google Moja Firma oraz tego, jak jej prawidłowa optymalizacja jest istotna dla rozwoju marki. Jest jednak jeszcze jedna BARDZO ważna sprawa, którą w tym temacie koniecznie należy omówić! Chcemy was ostrzec, zainspirowani własnym doświadczeniem.
Czytaj więcej Uwaga! Oszustwa na wizytówkę Google Moja Firma!
rtm

Co oznacza RTM?

|
|
👉RTM to skrót od Real Time Marketing, co można przetłumaczyć jako marketing czasu rzeczywistego.   Polega na wykorzystaniu istotnej informacji lub wydarzenia z życia społecznego do promocji oraz działań marketingowych. Najczęściej opiera się na popularnych i chętnie omawianych przez ludzi zdarzeniach jak np.: premierach filmowych, nieoczekiwanych wiadomościach ze świata, nietypowych świętach.
Czytaj więcej Co oznacza RTM?
followers

Dlaczego kupowanie obserwatorów na Instagramie się nie opłaca?

|
|
Posiadanie dużej ilości obserwatorów traktowane jest jako jeden z wyznaczników dobrej reputacji. Jeśli dany profil ma wokół siebie rzeszę fanów, to podchodzimy do niego z większym zaufaniem i entuzjazmem oraz istnieje szansa, że sami klikniemy magiczne „follow”. Niestety budowanie zaangażowanej społeczności w organiczny sposób to najczęściej długotrwały proces i nie każdy będzie miał czas lub…
Czytaj więcej Dlaczego kupowanie obserwatorów na Instagramie się nie opłaca?

Influencer marketing — czym jest i jakie ma korzyści?

|
|
Kilka lat temu nikt nie traktował poważnie bycia influencerem, ludzie śmiali się, że to nie praca! Jednak w związku z dynamicznym postępem technologicznym i zmianami w mentalności społeczeństwa, pogląd ten uległ zmianie. Dlatego marki coraz chętniej korzystają z influencer marketingu.
Czytaj więcej Influencer marketing — czym jest i jakie ma korzyści?
copywriting

Skuteczny copywriting — dlaczego jest tak ważny?

|
|
Copywriting polega na pisaniu funkcjonalnych tekstów, których rolą jest zwrócenie uwagi czytelnika oraz zachęcenie go do wykonania określonego działania. Spotykamy się z nimi niemal w każdym zakątku Internetu — na blogach, forach, stronach internetowych oraz w mediach społecznościowych.
Czytaj więcej Skuteczny copywriting — dlaczego jest tak ważny?
brand book

Brand book – co to jest?

|
|
Najprościej mówiąc, Brand book to instrukcja obsługi marki! To księga znaku, która tworzy spis wytycznych co do identyfikacji wizualnej, komunikacji i użytkowania logo. Jest fantastyczną ściągawką opisującą co i jak można używać w działaniach wizerunkowych firmy. Brand book to encyklopedia wiedzy na temat wizerunku i prezentacji firmy, szczegółowo opisująca czego możemy używać i jak, a…
Czytaj więcej Brand book – co to jest?
Archetypy

Archetypy w strategii komunikacji marki.

|
|
Archetyp to zestaw charakterystycznych dla marki cech, które są przez odbiorców rozpoznawane, a następnie z nią kojarzone.   Bardzo często skraca drogę konsumenta podczas wyboru produktu lub usługi. Oczywiście przy założeniu, że marka jest już zakorzeniona w świadomości klienta jako atrakcyjna i godna zaufania. Żeby tak się stało, konieczne będzie utworzenie strategii komunikacji, a proces…
Czytaj więcej Archetypy w strategii komunikacji marki.
Persony

Persony — czym są i dlaczego warto je tworzyć?

|
|
Persony to pewne modele klientów lub odbiorców z naszej grupy docelowej. Tworząc grupę docelową, zwykle koncentrujemy się na ogólnej sytuacji życiowej i danych demograficznych, a persony są bardziej szczegółową i rozbudowaną charakterystyką. Można wręcz powiedzieć, że nadaje się im całą osobowość i próbuje się uchwycić jak najwięcej jej aspektów. Tworząc persony, niejako wchodzimy w buty…
Czytaj więcej Persony — czym są i dlaczego warto je tworzyć?

Rozpalamy marketing, marki z duszą – napisz do nas!