Blog
Rozpalamy marketing, marki z duszą – napisz do nas!
Uwaga! Oszustwa na wizytówkę Google Moja Firma!
Niedawno poruszaliśmy kwestię wizytówki Google Moja Firma oraz tego, jak jej prawidłowa optymalizacja jest istotna dla rozwoju marki. Jest jednak jeszcze jedna BARDZO ważna sprawa, którą w tym temacie koniecznie należy omówić! Chcemy was ostrzec, zainspirowani własnym doświadczeniem.
Co oznacza RTM?
👉RTM to skrót od Real Time Marketing, co można przetłumaczyć jako marketing czasu rzeczywistego. Polega na wykorzystaniu istotnej informacji lub wydarzenia z życia społecznego do promocji oraz działań marketingowych. Najczęściej opiera się na popularnych i chętnie omawianych przez ludzi zdarzeniach jak np.: premierach filmowych, nieoczekiwanych wiadomościach ze świata, nietypowych świętach.
Dlaczego kupowanie obserwatorów na Instagramie się nie opłaca?
Posiadanie dużej ilości obserwatorów traktowane jest jako jeden z wyznaczników dobrej reputacji. Jeśli dany profil ma wokół siebie rzeszę fanów, to podchodzimy do niego z większym zaufaniem i entuzjazmem oraz istnieje szansa, że sami klikniemy magiczne „follow”. Niestety budowanie zaangażowanej społeczności w organiczny sposób to najczęściej długotrwały proces i nie każdy będzie miał czas lub…
Dlaczego warto posiadać Wizytówkę Google?
Jeśli prowadzisz firmę, to z pewnością zależy Ci na jej ciągłym rozwoju. Chcesz pozyskiwać nowych klientów i rozszerzać zakres działalności. Prawidłowo uzupełniona Wizytówka Google może być jednym z elementów, który skutecznie przyciągnie klientów do Ciebie!
CTA — czy zachęcasz odbiorców do działania?
Możliwe, że spotkaliście się już ze skrótem CTA. Jednak mało osób wie, co dokładnie on oznacza, a jest to zestawienie pierwszych liter z hasła Call To Action. Po polsku oznacza to: „wezwanie do działania”, którego celem jest zachęcenie odbiorcy do wykonania określonej czynności.
Influencer marketing — czym jest i jakie ma korzyści?
Kilka lat temu nikt nie traktował poważnie bycia influencerem, ludzie śmiali się, że to nie praca! Jednak w związku z dynamicznym postępem technologicznym i zmianami w mentalności społeczeństwa, pogląd ten uległ zmianie. Dlatego marki coraz chętniej korzystają z influencer marketingu.
Marka osobista — czy warto ją rozwijać?
Coraz częściej możemy usłyszeć termin „personal branding”. Nie bez powodu, bo wzrasta społeczna świadomość na temat roli własnego wizerunku w biznesie.
Na czym polega marketing szeptany ?
Wydawać by się mogło, że marketing, którego celem jest wzrost popularności marki, nie ma nic wspólnego, z szeptaniem. Nic bardziej mylnego!
Skuteczny copywriting — dlaczego jest tak ważny?
Copywriting polega na pisaniu funkcjonalnych tekstów, których rolą jest zwrócenie uwagi czytelnika oraz zachęcenie go do wykonania określonego działania. Spotykamy się z nimi niemal w każdym zakątku Internetu — na blogach, forach, stronach internetowych oraz w mediach społecznościowych.
Brand book – co to jest?
Najprościej mówiąc, Brand book to instrukcja obsługi marki! To księga znaku, która tworzy spis wytycznych co do identyfikacji wizualnej, komunikacji i użytkowania logo. Jest fantastyczną ściągawką opisującą co i jak można używać w działaniach wizerunkowych firmy. Brand book to encyklopedia wiedzy na temat wizerunku i prezentacji firmy, szczegółowo opisująca czego możemy używać i jak, a…
Archetypy w strategii komunikacji marki.
Archetyp to zestaw charakterystycznych dla marki cech, które są przez odbiorców rozpoznawane, a następnie z nią kojarzone. Bardzo często skraca drogę konsumenta podczas wyboru produktu lub usługi. Oczywiście przy założeniu, że marka jest już zakorzeniona w świadomości klienta jako atrakcyjna i godna zaufania. Żeby tak się stało, konieczne będzie utworzenie strategii komunikacji, a proces…
Persony — czym są i dlaczego warto je tworzyć?
Persony to pewne modele klientów lub odbiorców z naszej grupy docelowej. Tworząc grupę docelową, zwykle koncentrujemy się na ogólnej sytuacji życiowej i danych demograficznych, a persony są bardziej szczegółową i rozbudowaną charakterystyką. Można wręcz powiedzieć, że nadaje się im całą osobowość i próbuje się uchwycić jak najwięcej jej aspektów. Tworząc persony, niejako wchodzimy w buty…
Szukaj
Kategorie
- Bez kategorii
- Emocje, inteligencja emocjonalna
- Marka osobista i firmy
- Ogólne
- Refleksje
- Rozwój osobisty
- SEO
- Social Media
Newsletter
Ostatnie wpisy
Rozpalamy marketing, marki z duszą – napisz do nas!