Blog

Home » Blog » Strona 19

Rozpalamy marketing, marki z duszą – napisz do nas!

Jak poradzić sobie z porażką?

|
|
Jak poradzić sobie z porażką? Ludzie są moją inspiracją i dlatego jest Coachbiz i będę do tego wielokrotnie wracać. Dziś wpis pod wpływem miłej wizyty, która myślę nie tylko mojej  rozmówczyni mam nadzieję pozwoliła co nie co zrozumieć, ale też dużo dała mi, utwierdziła w przekonaniach dlaczego. Czasami w życiu nie jest prosto Bohaterka nie mogła odżałować…
Czytaj więcej Jak poradzić sobie z porażką?
reklama-na-fb

9 najczęstszych błędów popełnianych podczas reklamowania na Facebooku 

|
|
9 najczęstszych błędów popełnianych podczas reklamowania na Facebooku Korzystanie z guziczka promuj post (nie chcemy dotrzeć do każdego odbiorcy, „który lajkuje wszystko jak leci”, tylko znaleźć najlepszą grupę docelową). Nie wybieranie grupy docelowej pod względem zainteresowań, lokalizacji, płci, wieku. Wybieranie zbyt dużej grupy docelowej. Nie kadrowanie reklam, każde urządzenie (tablet, mobile, komputer, reklama z boku)…
Czytaj więcej 9 najczęstszych błędów popełnianych podczas reklamowania na Facebooku 
Reklama_Facebook

Popełniamy reklamy na FB

|
|
Jedni kupują motory po 40, a ja oglądam reklamy 😀 Każdy ma swój kryzys wieku średniego 😉 Reklamy na FB Wszędzie możecie usłyszeć, Facebook to platforma rozrywkowa, ciężko tam sprzedawać, powinno się budować jedynie relacje. Więcej, sama to niedawno pisałam 😉 Według mnie, jest jeden wyjątek. Reklama zawsze trafi do osób zainteresowanych, jeśli dobrze wybierzesz…
Czytaj więcej Popełniamy reklamy na FB
Fanpage

Jak prowadzić fanpage na Facebooku

|
|
Jak prowadzić fanpage na Facebooku Prowadzenie swojego profilu na Facebooku nie jest wbrew pozorom dla wszystkich takie proste. Często widzę zrezygnowanie i skargi na brak reakcji fanów. Przede wszystkich należy podkreślić, że nieaktualny fanpage jest mniej korzystny niż go brak. Ostatnio nauczyciel z matematyki mojej córki, nie kojarząc jej, powiedział, niech Pani poczeka, zobaczę ją…
Czytaj więcej Jak prowadzić fanpage na Facebooku
kolory_marki

Jaki kolor wybrać przy tworzeniu marki firmy?

|
|
Jaki kolor wybrać przy tworzeniu marki firmy?   Wiele można przeczytać o marce osobistej. Dzisiaj chciałam napisać jednak o czymś innym, wydaje mi się nieco pomijanym, a mianowicie o kolorach w biznesie. Kolor strony, a w szczególności logo będzie z nami, przez długi czas, a zmiana kolorów marki jest trudna i często wymaga wielu zabiegów…
Czytaj więcej Jaki kolor wybrać przy tworzeniu marki firmy?
pokolenie z

Jak prowadzić sprzedaż na różne pokolenia X Y Z

|
|
Jak prowadzić sprzedaż na różne pokolenia X Y Z Idąc za ciosem po ostatnim wpisie, zastanawiałam się czy różnice pokoleniowe można wykorzystać przy procesie  sprzedaży i doszłam do pewnych wniosków. Obecnie w Polsce mieszają się różne pokolenia zwane X Y Z oraz Baby boomers Pokolenie Baby boomers to osoby urodzone w latach 1946-1964, rzadko chcą korzystać…
Czytaj więcej Jak prowadzić sprzedaż na różne pokolenia X Y Z

Jak sprawdzić słowa kluczowe konkurencji

|
|
Jak sprawdzić słowa kluczowe konkurencji Trochę niedoceniane narzędzie, ale dużo rzeczy można sprawdzić w źródle strony, korzystając ze skrótu na klawiaturze CTR U lub ewentualnie  używając prawego klawisza myszki i komendy wyświetl źródło strony. W treści www możliwe jest  zidentyfikowanie informacji o meta title i meta description , czyli tytule i opisie gdzie  często wplata się…
Czytaj więcej Jak sprawdzić słowa kluczowe konkurencji

Czy warto być START-UP?

|
|
Czy warto być START-UP? Dnia 14 listopada odbyła się konferencja START-UP w Bydgoszczy organizowana przez Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego. Byłam :). Oprócz pysznego kateringu ;), dowiedziałam się co to jest start-up, gdzie może pozyskać finansowanie i czemu wielu się nie udaje. Łukasz Ozimek – Koordynator wojewódzki Start-up Poland, Dyrektor Operacyjny Exea Smart Space przemawiał jako pierwszy,…
Czytaj więcej Czy warto być START-UP?

Rozpalamy marketing, marki z duszą – napisz do nas!